Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Jeg blir ofte sliten i hode etter jobb og dette sitter i utover ettermiddagen og kvelden. Blir ganske irritabel av det også. Slitsomt for meg og de rundt meg. Men, det må da finnes måter å bli "bra" i hode igjen etter endt arbeidsdag? Har prøvd slike korte sekvenser med guidet meditasjon. Vet at trening etter jobb kan funher, men jeg har et barn hjemme,så frem til hun har sovnet får jeg ikke trent. Har du noen tips mottas de med takk! Anonymkode: 2e17d...1e0
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Hva jobber du med? Blir det mye pc er det viktig å ta pauser for øynene. Google egne "blinkeøvelser" som kan hjelpe. Og reis deg og gå litt minst hver time. Å få opp pulsen litt etter jobb kan hjelpe, det trenger ikke være direkte trening. En rask gåtur. Kan du ta deg 15 min før du henter i bhg/skole, eller kan dere gå/jogge hjem? Eller litt raskt husarbeid, løpe litt i trappene,litt styrkeøvelser på gulvet, danse til gøy musikk med barna, mange muligheter! Anonymkode: c555f...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå