Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Er denne fin? Eller er de i glass finere? Skal brukes til barn. Anonymkode: f945d...637
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Jeg synes de gjennomsiktige er finere. Var et sted i fjor sommer hvor de serverte barna vann fra en slik gjennomsiktig en som det fløt isbiter og jordbær i vannet inni, det var kjempestas. Anonymkode: f3050...162
It's all about me Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Jeg har både denne og den i glass. Den i glass er kanskje finest, men Rice (bildet) er så stygge at de blir kule. I bruk foretrekker jeg Rice siden den holder vannet kaldere lenger og så lager den ikke vakuum slik min i glass gjør.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 27 minutter siden, +++ skrev: Jeg har både denne og den i glass. Den i glass er kanskje finest, men Rice (bildet) er så stygge at de blir kule. I bruk foretrekker jeg Rice siden den holder vannet kaldere lenger og så lager den ikke vakuum slik min i glass gjør. Tenker ha den stående litt ute. Den i glass er jo fin, og man ser hva som er inni. Hvilken ville du valgt? Anonymkode: f945d...637
It's all about me Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker ha den stående litt ute. Den i glass er jo fin, og man ser hva som er inni. Hvilken ville du valgt? Anonymkode: f945d...637 Skulle jeg hatt bare en hadde det blitt Rice. Jeg synes den er kul og ikke alle har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå