Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Er så frustrerende og blitt en sikkelig uvane. Han putter hånda i munn, tar ut når jeg sier ifra, men så raskt tilbake bare jeg snur meg. Han har også mye munnen åpen og sikler en del. Flere? Anonymkode: 95815...018
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Noen barn gjør det ganske lenge. nabogutten gjorde det veldig mye, tror han var nærmere 4 før det ga seg helt. Helt frisk og normalt utviklet gutt. Han puttet alt i munnen ganske lenge, både fingre og leker, tegneblyant ol og hadde alltid munnen litt åpen slik at det lett rant ut litt sikkel. Det gikk over helt av seg selv, plutselig ble han bare "tørr".
Tipptopp Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Min gjør dette. Han blir tre i høst og går mye med hånda i munnen. Så å si hele hånden hans blir stappet inn og han sikler mye når han gjør dette. Jeg ba om å få se i munnen hans, for å se etter en mulig årsak, og jaggu fikk jeg ikke se at seksårs-jekslene(!!) er på vei opp. Tre av de er på vei opp og huden strammer veldig over og klør sikkert som fy.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Min på 2.5 gjør det. Begynte for ei drøy uke siden. Samtidig med at han brått begynte å protestere igjen ved tannpuss, kun spiser supper og pålegg og drikker litervis med melk. Har antatt at tannpussen og matnekten skyldes nye tenner på vei. Men først når jeg leste denne tråden kom jeg på at hendene nok også skyldes samme årsak. Så takk! 😊 Anonymkode: 06b2a...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå