Gå til innhold

Jeg er så bitter på hun andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet vårt har skrantet lenge. Så innledet mannen et forhold over 4 mnd, men har valgt å fortsette med meg, prøve å få forholdet vårt til å fungere. Det går så som så, det svinger veldig. Og når mannen blir sint, noe han ofte blir, så furter han i et par dager mens jeg prøve å rette opp i ting. Men jeg blir så usikker, for jeg er så redd for at han tar kontakt med henne igjen. For hun hadde jo noe som mannen satte stor pris på. Og så er jeg så bitter på hun andre. Kjenner jeg har mest lyst til å sende henne en melding og spørre om hun er fornøyd med å ha ødelagt en hel familie. For jeg er jammen usikker på om dette kan reddes. Hun kommer sikkert til å videresende meldingen til mannen min, og da klikker han kjenner jeg han rett. Må jo for guds skyld ikke være slem med henne, han var jo forelsket i henne og ga uttrykk for at det var slutt mellom oss men bodde under samme tak i påvente av at jeg skulle finne meg en bolig.

Hva gjør jeg? Hvordan kommer jeg videre?

Anonymkode: 4ef65...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ingen grunn til å mene at hun har gått inn for å ødelegge en familie, når han har sagt til henne at det er over med deg. Den bitterheten må du rette mot den personen som har ødelagt familien, det er mannen din. Det er ikke hun som har gjort det

Anonymkode: b38ed...f82

Skrevet

Enig med hun over. Det er HAN du må rette alle dine vanskelige følelser for. HUN har ikke gjort noe galt - hun ble løyet til like mye som det du er blitt!

Det er ikke hennes skyld at han valgte å være utro. Det var hans valg. Det er ikke hennes skyld at mannen din er en løgner som velger å føre de han påstår å elske bak lyset. Det er ikke hennes skyld at mannen din velger å leve på en løgn.

Du skriver at forholdet deres har skrantet lenge, da ligger nok årsaken i utroskapen der. Hvis dere ikke har gått i parterapi etter utroskapen, begynn så fort som mulig.

Høres ut som et forhold som ikke er verdt å redde, men skal dere ha en sjanse, da må dere i parterapi, for slik dere fungerer nå så fungerer dere ikke, er ikke bra for hverandre og heller ikke for barna deres. Du må ta tak i dine følelser, han må ta tak i sine (og gjøre noe med sinnet sitt og surmulingen - sinnemestringskurs?) og DERE må ta tak i forholdet sammen. Slik du beskriver det kan dere ikke kommunisere med hverandre. Skal dere ha en sjanse til å redde familien må dere lære dere å kommunisere på en måte som fungerer - det dere har gjort både før og etter utroskapen fungerer tydeligvis ikke.

Familievernkontoret asap!

Anonymkode: d37f3...00f

Skrevet

Hun har jo ikke ødelagt noe, det er det "mannen" din som har gjort...

Skrevet

Jeg forstår allikevel bitterheten du føler. Hun kom å "stjal" mannen din. Det er helt normalt å føle slik!! Hva har hun som ikke du har? Hvorfor ble han forelsket i henne? Er hun penere enn meg? Blidere enn meg? Snillere enn meg? Morsommere enn meg? Jeg har vært det du er og forstår deg så godt! Husk på at du uasnett er god nok akkurat som du er !! Ryker forholdet så skal du klare deg fint! Trøsteklem til deg!

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forholdet vårt har skrantet lenge. Så innledet mannen et forhold over 4 mnd, men har valgt å fortsette med meg, prøve å få forholdet vårt til å fungere. Det går så som så, det svinger veldig. Og når mannen blir sint, noe han ofte blir, så furter han i et par dager mens jeg prøve å rette opp i ting. Men jeg blir så usikker, for jeg er så redd for at han tar kontakt med henne igjen. For hun hadde jo noe som mannen satte stor pris på. Og så er jeg så bitter på hun andre. Kjenner jeg har mest lyst til å sende henne en melding og spørre om hun er fornøyd med å ha ødelagt en hel familie. For jeg er jammen usikker på om dette kan reddes. Hun kommer sikkert til å videresende meldingen til mannen min, og da klikker han kjenner jeg han rett. Må jo for guds skyld ikke være slem med henne, han var jo forelsket i henne og ga uttrykk for at det var slutt mellom oss men bodde under samme tak i påvente av at jeg skulle finne meg en bolig.

Hva gjør jeg? Hvordan kommer jeg videre?

Anonymkode: 4ef65...f1f

Stiller krav til mannen din og slutter å være dørmatte.

Seriøst; det er ikke HENNE du skal være bitter på! Hun har ikke ødelagt din familie! HAN har ødelagt den! (For alt du vet har han jugd til henne og sagt at han var singel.) 

For all del: slutt å trippe rundt mannen din og være redd for hva han syns og vil og mener. VIL han redde ekteskapet, tar han ansvar for egen dumskap! 

Anonymkode: 9b03d...782

Skrevet (endret)

Han er utro

Han er sint, ofte

Han vil klikke hvis du sender henne melding

Han valgte deg? Lå det i hans hender? Han var utro, det var da ikke hans valg om forholdet skulle fortsette?

Han har full kontroll, og du lar deg overkjøre

Sett krav kvinne. Han burde være ydmyk og forsiktig med deg. Og være glad du vil gi dette en sjanse, redd det kun er du som gjør en innsats her

Endret av Eliseflisa
Skrevet

Hun har jo like stor grunn til å være bitter som deg, hun ble lurt trill rundt av samme mann som lurte deg. Hun ble forelsket i en mann som sa det var slutt med kona og dere bare bodde sammen til det kom i orden med ny bolig. 

Hvordan skulle hun vite at det ikke var sant, hvordan skulle hun vite at "hun ødela en familie"? Hun trodde forholdet deres allerede var over og at han var på jakt etter en ny partner.

Du har ingenting å tjene på å sende mld til henne, du kanaliserer sinnet ditt helt feil. Det er mannen du skal være sint på, bitter på. Du skal ikke smiske og smyge rundt han for å beholde han, du skal heve hodet og si til han at han må ta et valg. Velger han deg skal han behandle deg bra og du skal føle at han mener det!

Anonymkode: 6093e...369

Skrevet

For det første så hadde jeg ikke giddet å ta noe særlig hensyn til mannen. Han blir sinna om du ikke tar hensyn til den andre ? Jeg hadde lagt et helvete. Jeg hadde skjelt ut mannen etter noter,han hadde fått klar beskjed om å være ydmyk og virkelig legge seg i selen om han i det hele tatt skulle hatt noe sjans for å få MEG tilbake igjen.  

Ikke gidd å bær dørmatte for den idioten. Å hvorfor må du drive å orene opp å rette opp i ting ? Det er jo han som har vært utro,det er han som må rett opp i ting for å holde deg fornøyd.

Det høres mer ut som om han valgte deg pga av at hun andre ombestemte seg. Ikke finn deg  idet. Still krav,si at du må ha en tenkepause og kast mannen ut.

Skrevet

Veldig forståelig. Hun har vært med på å ødelegge en familie. Null sympati fra meg. Jeg hadde ikke vært like behersket som deg. Jeg hadde møtt opp hos henne personlig og latt henne fått høre det!

Anonymkode: 86e6f...6de

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig forståelig. Hun har vært med på å ødelegge en familie. Null sympati fra meg. Jeg hadde ikke vært like behersket som deg. Jeg hadde møtt opp hos henne personlig og latt henne fått høre det!

Anonymkode: 86e6f...6de

Så når man treffer en mann som sier han er fri og frank så skal man oppsøke eksen hans for å få vite om det er helt sant? Den "nye" dama ble også ljugd for. Her er det et rasshøl og det er HIs "mann".

Anonymkode: 5b791...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...