Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Nå har jeg endelig lært meg å strikke ullsokker Det store spørsmålet er hvilke garn er det som egner best til å strikke sokker? Både til barn og voksne. Kriteriet: slitesterk, myk og lett å strikke i pinnestørrelse fra 3,25 mm og oppover. Er ikke glad i å strikke den små pinnene. Og tips gjerne hvor det er garn salg nå Anonymkode: 1fe97...30f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Perfect fra Sandnes garn er p 3,5 garn, og ganske mykt og holdbart. Anonymkode: 248c5...9d7
Kaffekanne Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Jeg liker sandnes alpakka strømpegarn. det er utrolig mykt. Tror jeg har lest et sted at klompelompegarnet fra sandnes har kommet med ny type som har litt nylon i seg. Da egner garnet seg som sokkegarn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Sterk fra Du store alpakka, prøv det, det er et fantastisk garn! Mykt, lett, inneholder litt nylon slik at det er slitesterkt og strikkes på pinne 3,5. Mitt favorittgarn, strikker gensere og jakker i det, også. Anonymkode: ac241...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå