Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Baksmell på skatten og de ekstra feriepengene må gå til å nedbetale den Har tenkt å kunne påta meg sommerjobb de 4 ukene mens jeg har ferie, men har jeg lov til det? Er ikke hos min arbeidsgiver naturligvis. Anonymkode: 0b585...964
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Klart du kan jobbe litt, du kan gjøre det allerede nå. Sjekk småjobber på Finn f.eks, mange som ønsker hjelp til alt fra å rydde i hagen til å pusse vinduer. Du kan tjener 6.000 kr skattefritt fra hver enkelt oppdragsgiver for sånne småjobber. Hør om det er noen i vennekretsen eller i familien som trenger hjelp til noe. Da mannen min ble permittert i noen måneder malte han garasjen til naboen, polerte båten til en kamerat o.l. småting for å dekke opp noe av mellomlegget mellom dagpenger og vanlig lønn. Anonymkode: 7bb4b...d2a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Da jeg var singel jobbet jeg som regel ferien min fra min faste jobb, på en jobb jeg jobbet kun helger ellers. Anonymkode: 0c78a...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå