Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er forelder til et barn som går i 1 nå. Fra høsten så skal vi bytte offentig skole til montessori skole. Vi har 2 skoler. Og klarer ikke å velge mellom:))

Den ene er allerede åpen og har elver. Det går skolebuss fra byenssentrum. Og vi bor 15-20 min å gå bilfrivei fra bussen. Men skole ligger på landet og skal vi kjøre barnet da blir det veldig tungvint. Det tar min 30 min å kjøre, kjører vi gjennom byen så er alltid morgen kø. Så skal vi lever enn på bhg od da er på andre siden av byen. Og fra den skole er det lang vei tilbare til mototrvei, der vi kjører til jobben. Men lærer er flinke, barna ser ut greie også. Det er flere som på samme kjønn og alder og kan bli klassekammeratter.

Den andre skole skal åpnes nå i høst. De kjører møter og aktiviteter for barn og foreldre nå til  å bli litt kjent. Og fungere greit også. Men hvor mange barna på samme aldre og kjønn skal begynne det vet vi endå ikke. Vi vet at dt skal 1 eller 2. men selvesle skole ligger greit i forhold til kjøring. Både fra hjem, bhg, og veien til jobben. 

Hva vil dere prioritere med valg av skole? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...