Gå til innhold

Hva skjer med han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd fra dere ladies her, 

det er sånn at jeg har holdt på med en veldig fin mann i to måneder nå, så har vi vært MYE sammen og hatt det helt fint, møtt familien hans osv. Men han går igjennom en skilsmisse og barnefordelingsak. For noen dager siden så begynte han å bli ganske stille, og han har vært mye med barna og eksen sin i det siste men han sier at han har det veldig stressa nå for tida. Då har han ikke kontaktet meg så mye, blir veldig lei meg men han sier det ikke er noe med meg å gjøre men han trekker seg virkelig unna. Feks inviterer ikke meg hjem til han like mye lengre, men det er jo bare noen dager men er redd for at han har mistet interressen. Lurer på om det er det som skjer, vi snakker litt sammen hver dag men ikke så mye. Så spurte jeg han igår om jeg skulle komme over til han idag for han trengte hjelp  med noe, da sa han bare ja vi snakkes imorgen om det.. :( Han har sagt at han går igjennom mye dritt akkurat nå og sliter veldig, kan det være sånn han trekker seg unna pga dette?

Anonymkode: 18688...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, han har masse som skjer på flere plan og er psykisk sliten, en needy nykjæreste er vel ikke akkurat det han trenger på toppen av alt annet. Gi han litt space.

Anonymkode: cf870...d9a

Skrevet

Er ikke needy, har ikke snakket så  mye med han og latt han fått sin space.

Anonymkode: 18688...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...