Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Holder ikke ut dette mer! Så utrolig vondt å ikke få tømt seg. Kjennes ut som en propp som hindrer avføring i å komme ut. Har vært på apoteket og kjøpt reseptfritt avføringsmiddel. Noen med erfaringer? Skal bort i ettermiddag? Bør jeg avlyse? Skal ta det nå på morgenen. Anonymkode: f6593...48b
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Lactulose kan du fint ta, jeg tok det t.o.m. uke 30. Helt trygt, og god hjelp. For å løsne proppen kan du f.eks. bruke miniklyx, det virker fort, og da kan du fint dra bort i kveld. Jeg ville nok ikke tatt en stor dose Lactulose hvis jeg ikke skulle være hjemme. Anonymkode: 0bb5a...50d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 I alle mine 3 svangerskap har jeg daglig tatt 1-2 doser lactulose. Det er ikke skadelig for hverken deg eller fosteret Som hun over sier: hvis det har stoppet helt opp ville jeg tatt et miniklyx for å løsne den og så fortsatt med lactulose daglig. Skjedde med meg i første sv.skap - måtte ty til ordentlig klyster Anonymkode: 2126f...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå