Evablaum Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 http://www.dagbladet.no/kjendis/sparket-i-gang-kongefesten-med-utdeling-av-flere-tusen-krone-is/67558500
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Oj😨 Aner ikke, men ei som er særdeles lite classy i allefall😂 Anonymkode: 9caf4...986
Evablaum Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2017 Hun forventet nok ikke helt Oslo- været kanskje....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Så utrolig flott at du velger å rakke ned på en helt naturlig kroppsreaksjon, da, Evablaum. Lager du tråder når det er menn i skjorter hvor brystvortene også vises? Eller er du bare generelt kvinnefiendtlig? Burde hun hatt noe under eller et sjal eller jakke, ja. Men lage en tråd for å rakke ned på henne... det er i hvert fall lite klasse! Anonymkode: 94481...c1c
Evablaum Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så utrolig flott at du velger å rakke ned på en helt naturlig kroppsreaksjon, da, Evablaum. Lager du tråder når det er menn i skjorter hvor brystvortene også vises? Eller er du bare generelt kvinnefiendtlig? Burde hun hatt noe under eller et sjal eller jakke, ja. Men lage en tråd for å rakke ned på henne... det er i hvert fall lite klasse! Anonymkode: 94481...c1c En BH hadde gjort susen
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 Mette-Marit sine viste også.. særdeles tacky. Men hun har vel aldri vært classy heller. Anonymkode: 49dcd...2ee
MammantilNurket Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Jeg kjenner bare at jeg dør litt når voksne mennesker sier "nippel" ... *grøss* Jeg strever rett og slett voldsomt med å ta dem alvorlig. Akkurat som jeg ikke helt klarer å ta voksne folk som bruker ord som "mongo", ikke klarer å skille overfor/ovenfor, sier "sjøleskap" eller uttaler regissør som "resisjør" på alvor. Brystvorte er forresten et skikkelig ekkelt ord. Høres ut som en sykdom: "Jeg lider av brystvorter" eller "Dette er et meget alvorlig tilfelle av brystvorter" ... uææææ. Kan vi ikke bare finne på et nytt ord? Endret 9. mai 2017 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 http://www.dagbladet.no/kjendis/mystisk-par-dukket-opp-pa-slottsbalkongen---fikk-mye-oppmerksomhet/67558664 Anonymkode: 9b7d9...b1e
Evablaum Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2017 32 minutter siden, MammantilNurket skrev: Jeg kjenner bare at jeg dør litt når voksne mennesker sier "nippel" ... *grøss* Jeg strever rett og slett voldsomt med å ta dem alvorlig. Akkurat som jeg ikke helt klarer å ta voksne folk som bruker ord som "mongo", ikke klarer å skille overfor/ovenfor, sier "sjøleskap" eller uttaler regissør som "resisjør" på alvor. Brystvorte er forresten et skikkelig ekkelt ord. Høres ut som en sykdom: "Jeg lider av brystvorter" eller "Dette er et meget alvorlig tilfelle av brystvorter" ... uææææ. Kan vi ikke bare finne på et nytt ord? Hvor gammel er du?
Evablaum Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://www.dagbladet.no/kjendis/mystisk-par-dukket-opp-pa-slottsbalkongen---fikk-mye-oppmerksomhet/67558664 Anonymkode: 9b7d9...b1e Da kan jeg legge meg bekymringsløs i kveld også 😴
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #16 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, Evablaum skrev: Hvor gammel er du? 12 år.. Anonymkode: 92eb9...f09
MammantilNurket Skrevet 9. mai 2017 #17 Skrevet 9. mai 2017 27 minutter siden, Evablaum skrev: Hvor gammel er du? 28 minutter siden, Evablaum skrev: Hvor gammel er du? Tjueatten.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 3 timer siden, MammantilNurket skrev: Jeg kjenner bare at jeg dør litt når voksne mennesker sier "nippel" ... *grøss* Jeg strever rett og slett voldsomt med å ta dem alvorlig. Akkurat som jeg ikke helt klarer å ta voksne folk som bruker ord som "mongo", ikke klarer å skille overfor/ovenfor, sier "sjøleskap" eller uttaler regissør som "resisjør" på alvor. Brystvorte er forresten et skikkelig ekkelt ord. Høres ut som en sykdom: "Jeg lider av brystvorter" eller "Dette er et meget alvorlig tilfelle av brystvorter" ... uææææ. Kan vi ikke bare finne på et nytt ord? Sliter også med å ikke fike til nippel/sjøleskap/resisjør-folk. Men brystvorter syns jeg det er ok å si. På barsel og hos Ammehjelpen heter det imidlertid "brystknopper", fordi de også syntes vorter lød litt negativt! Anonymkode: b9f4e...170
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig flott at du velger å rakke ned på en helt naturlig kroppsreaksjon, da, Evablaum. Lager du tråder når det er menn i skjorter hvor brystvortene også vises? Eller er du bare generelt kvinnefiendtlig? Burde hun hatt noe under eller et sjal eller jakke, ja. Men lage en tråd for å rakke ned på henne... det er i hvert fall lite klasse! Anonymkode: 94481...c1c Det handler om å kle seg etter anledningen... Du stiller ikke opp slik på et sånt arrangement. Kan sidestilles med de som kjører rævkort kjole med brystene på utstilling i et bryllup. Tacky og direkte smakløst. Anonymkode: 9caf4...986
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #20 Skrevet 10. mai 2017 Oi! Her har hun bommet på kleskoden gitt. Rart at hennes mor ikke satte ned foten og ga noen innspill i det minste. Anonymkode: 6f904...2c8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #21 Skrevet 10. mai 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig flott at du velger å rakke ned på en helt naturlig kroppsreaksjon, da, Evablaum. Lager du tråder når det er menn i skjorter hvor brystvortene også vises? Eller er du bare generelt kvinnefiendtlig? Burde hun hatt noe under eller et sjal eller jakke, ja. Men lage en tråd for å rakke ned på henne... det er i hvert fall lite klasse! Anonymkode: 94481...c1c Når man stiller opp på et offentlig arrangement sammen med kongeparet og bommer så fullstendig med klærne må det da være lov å le litt. Herlighet, de andre damene står i jakke og pels, hun fryser nesten ihjel i en sommerkjole uten BH under, det er faktisk så komisk at det er verdt en trår her inne Anonymkode: 400d8...ebd
Evablaum Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #22 Skrevet 10. mai 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig flott at du velger å rakke ned på en helt naturlig kroppsreaksjon, da, Evablaum. Lager du tråder når det er menn i skjorter hvor brystvortene også vises? Eller er du bare generelt kvinnefiendtlig? Burde hun hatt noe under eller et sjal eller jakke, ja. Men lage en tråd for å rakke ned på henne... det er i hvert fall lite klasse! Anonymkode: 94481...c1c http://www.minmote.no/#!/artikkel/23994080/desiree-kogevinas-stjal-showet-paa-slottsbalkongen-med-dristig-kjole
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #23 Skrevet 10. mai 2017 Moren hennes er kusinen til kong Harald Anonymkode: 09bfc...f83
LillePunk Skrevet 10. mai 2017 #25 Skrevet 10. mai 2017 15 timer siden, MammantilNurket skrev: Jeg kjenner bare at jeg dør litt når voksne mennesker sier "nippel" ... *grøss* Jeg strever rett og slett voldsomt med å ta dem alvorlig. Akkurat som jeg ikke helt klarer å ta voksne folk som bruker ord som "mongo", ikke klarer å skille overfor/ovenfor, sier "sjøleskap" eller uttaler regissør som "resisjør" på alvor. Brystvorte er forresten et skikkelig ekkelt ord. Høres ut som en sykdom: "Jeg lider av brystvorter" eller "Dette er et meget alvorlig tilfelle av brystvorter" ... uææææ. Kan vi ikke bare finne på et nytt ord? Hahaha.. Beklager, men nå måtte jeg le skikkelig av det siste der 😂 Enig i at det høres negativt ut. Brystknopp er kanskje bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå