GÃ¥ til innhold

Bukplastikk, offentlig eller privat? Bergen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei😊er henvist for bukplastikk, rektusdiastase diastase og navlebrokk til haraldsplass. Vet ikke om jeg blir godkjent. Men uansett er jeg usikker på om resultatet blir bra når en gjør det offentlig. Er det noen som har erfaringer? Håper non kan hjelpe!

Anonymkode: 1ec26...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk fortilbakemelding 😊ka du sei litt meir? Har forstått det slik at det er vanlig kirurg og ikkje plastikkirurg som gjer det. Er urolig for det estetiske.

Anonymkode: 1ec26...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort brystreduksjon. Kunne fått det dekket, men valgte å betale selv slik at jeg selv kunne bestemme hvem som skulle operere meg. Da jeg hadde blindtarmbetennelse ringte jeg sykehuset først og spurte hvem som hadde vakt. Nekter å la den ferskeste lis'en spikke i meg😂

Anonymkode: e5b7f...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gjort brystreduksjon. Kunne fått det dekket, men valgte å betale selv slik at jeg selv kunne bestemme hvem som skulle operere meg. Da jeg hadde blindtarmbetennelse ringte jeg sykehuset først og spurte hvem som hadde vakt. Nekter å la den ferskeste lis'en spikke i meg😂

Anonymkode: e5b7f...3a4

Ehh, den ferskeste lis'en gjør ikke mer enn vedkommende behersker.

Er det akutte, alvorlige operasjoner som ikke gjøres daglig, ringes  den beste og mest erfarne legen  inn, selv om de ikke har vakt. 

Anonymkode: 7bcd5...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehh, den ferskeste lis'en gjør ikke mer enn vedkommende behersker.

Er det akutte, alvorlige operasjoner som ikke gjøres daglig, ringes  den beste og mest erfarne legen  inn, selv om de ikke har vakt. 

Anonymkode: 7bcd5...882

Nåja. Behersker er ett vidt begrep. Vil heller ha en erfaren lege som tar ut blindtarmen min på 22-25 min enn en fersk lis som spikker i 2 timer. Etter 15 år på anestesi, har jeg sett mye rart og mange dårlige operatører. 

Anonymkode: e5b7f...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 mÃ¥neder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...