Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Jeg er alene og vært alene i 5 år. Ikke hatt noe forhold. Har nå lastet ned appen Tinder. Vet ikke om det er noe for meg, men... Synes det er vanskelig. Ser et ansikt og skal da sveipe ja eller nei og se om det blir match. Skjønner ikke hvordan jeg skal bedømme det ut av et bilde. Kan jo gå forbi den snille/flotte mannen. Hvem kan vite? Hvor finne noen? Tips? Anonymkode: 8878e...fba
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Ta ja til alle og la det stå til? Anonymkode: eec7a...8d7
the amazing spidermamma Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Da jeg drev med nettdating for hundre år siden, fantes ikke Tinder, så jeg vet jo ikke helt hvordan det ser ut. Men det jeg syntes var mest vellykket, var å gå utifra interessene. Det er jo ikke 100% nødvendig å ha bare felles interesser med en potensiell kjæreste, men når man ikke kjenner noen i det hele tatt, er det atskillig lettere å starte en samtale med noen hvis man har noe til felles. Og hvis det ikke blir noe ut av det, så har man i hvert fall hatt en samtale om noe man er interessert i... :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Jeg har valgt bort Tinder nettopp fordi det blir for overfladisk. Vet også at det er mange som bruker det kun for å finne noen å ha sex med. Jeg har valgt å være på Sukker fordi jeg der kan se mer informasjon om de ulike mennene, og dermed ha bedre sjanse for å treffe en det klaffer med. Anonymkode: 34789...caa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Takker for tips. Kanskje jeg skulle prøvd Sukker da. 😊 Hører gjerne flere tips. Anonymkode: 8878e...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå