Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Kan huseier øke husleien ut av det blå med mindre enn 2 måneders varsel med 700 kr pga eiendomskatt? Noen som vet om regler ang dette? Anonymkode: eb535...c10
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Nei. Huseier kan bare øke husleien i samsvar med konsumprisindeks, og det er regler for hvor ofte det kan gjøres. Han kan ikke øke leien fordi han har fått eiendomsskatt. http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/utleie/nar-kan-du-heve-husleien/ Anonymkode: 28e97...a19
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Nei. Det har ikke huseier lov til Anonymkode: 08f26...171
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Du har fått et godt svar med link over her, men jeg vil bare legge til at hvis huseier tror det er stuerent, så er vedkommende et erkenek! Eiendomsskatt er jo en skatt huseier betaler på grunn av SINE EGNE VERDIER. Kjenner jeg blir vanvittig provosert av at det er mulig å være så urimelig. Anonymkode: 9f767...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå