Gå til innhold

Kan dette være starten sv et svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15(snart 16) år gammel og har en 18(snart 19) år gammel kjæresten som jeg har vært sammen med i to år. Ja, vi har hatt samleie i de to årene, men er ikke det jeg vil høre meninger om. I natt våknet jeg med vondt i magen og kvalme, tenkte det ikke var noe spesielt så jeg gikk og la meg igjen. Noen minutter senere våkner jeg av det samme og går på do Og begynner å kaste opp. Jeg har ikke hatt noe særlig matlyst i det siste, jeg har vært en del kvalm og følt meg ganske guffen. Jeg har også hatt noe som føles som menstruasjonssmerter, men har ikke mensen nå og får det ikke før om to uker. Vet noen hva dette kan være? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgangssyken fks? 

Hadde du menstruasjon for to uker siden? I så fall venter du to uker til før du tar en graviditetstest. uansett har du eggløsning rundt denne tiden (det er da du kan bli gravid), så tror nok ikke det er graviditetssymptomer du kjenner. 

Anonymkode: 2b8b3...fa2

Skrevet

Om du hadde mensen for to uker siden har du eggløsning nå (om du ikke går på p-piller), man kan kjenne litt ubehag/murring i magen rundt eggløsning også.

At du kaster opp kan være et virus, eller at du har spist noe dårlig mat. Selv om noen kaster opp midt på natta når de er gravide er ikke det normalen, de fleste kaster opp om morgenen og på dagtid når de er i bevegelse og blir slitne.

At du har sex skal jeg ikke si noe om, men jeg håper dere beskytter dere godt mot svangerskap. Du vet forhåpentligvis at du får gratis prevensjon på helsestasjon for ungdom (der får du også gratis graviditetstest om du trenger det)

Anonymkode: 2eb21...c05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...