Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 UL i går, 26+2. Barnet satt i seteleie. Noen som har fått beskjed om at den satt i sete rundt de tider, og barnet ikke snudde seg? Anonymkode: 6114d...354
Ronaa Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Hadde UL i uke 19. Ble fortalt i uke 34 av lege at hode var ned, i uke 37 syntes jordmor var noe hun følte kjentes feil ble sendt til ny ul og da fant de ut i uke 37 at det var seteleie. Hun ble også født i seteleie , de sa da også at hun kunn fremdeles snu. Så du burde gå til jevnlige ul for sjekke leie frem mot fødsel tenker jeg. Du er jo tidligere ute enn jeg så er nok enda stor mulighet for din snur seg
Lille krøll Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Kjente hvordan min snudde seg til seteleie en gang i ike 27. Bekreftet av jordmor. Snudde seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 UL uke 18 på alle ungene. Bare første som ble født i sete, siste snudde seg før kontroll i uke 36. Anonymkode: 3a832...651
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Hos meg ble det ikke oppdaget før jeg var i fødsel. Jm sa hele tiden at hun lå rett vei, jeg var litt usikker fordi rumpen hennes, som lå oppe under ribbena min, var så hard og rund..Det var altså hode jeg kjente. Det ble besluttet at fødselen skulle gjennomføres vaginalt etter CT av bekkenet mitt. Det gikk ganske galt og det endte med katastrofe-snitt, baby var å dårlig forfatning og de fikk ikke liv i henne med en gang, og jeg fikk en infeksjon med over 400 i crp.. Anonymkode: 4a781...ab0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Min satt i seteleie fra uke 32. Før det vendte den mange ganger på seg. Jeg ville ikke tenkt så mye over det når du er så kort på vei. Barnet kan snu seg mange ganger. 😊 Anonymkode: 569e2...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå