Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #1 Skrevet 9. mai 2017 Samarbeidet mellom meg og min eks er ikke tipp topp,jeg tenker alltid forut å om han krever megling i fremtiden så har jeg jo plikt å stille. 1 lite barn sammen. Hva kan jeg evt bruke mot far? Kan jeg si han er en voldelig person? Noe han egentlig ikke er,men jeg husker en gang han ble så sint på meg at han tok meg hardt i armen og dyttet meg inntil en vegg. Da ble jeg redd. Jeg sa noe veldig slemt til han, og innser at det ikke var bra men vold er jo mye verre? Tenker om han bruker det at jeg kan si veldig stygge ting til han,så vil vel uansett meglere se på vold som verre?? Råd? Om f.Eks far krever 50% omsorg når h.n blir større, noe jeg ikke synes er bra. Ønsker et bosted for barnet. Anonymkode: c50d4...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 OMG.... håper far får hovedomsorg. Du virker syk som vil ha ting som i tillegg er falske for å "bruke mot han" slik at BARNET ikke får se han så mye. Anonymkode: 0c968...efe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Dere virker som to veldig voksne personer. Dere må prøve å samarbeide og bli enig om hva som er det beste for barnet. Det regner jeg med at dere to klarer. Så heldig barnet er som har fått akkurat dere to som foreldre. Anonymkode: f33aa...c08
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Du skal aldri lyve, og du skal ikke sverte far eller bruke ting mot han. Da vi de se på deg som den bitre som holder konfliktnivået oppe. Du skal være rolig, saklig og alltid ha barnets beste i fokus. Om han ønsker 50/50 og du mener det ikke er bra for et lite barn er det det som er argumentet ditt. Du har vært hovedomsorgsperson så langt og du mener det beste for barnet er stabilitet, et fast hjelm og faste forutsigbare samvær. Du skal aldri prøve ødelegge far-barn forholdet, det slår bare tilbake på deg selv, Anonymkode: aaaef...c18
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skal aldri lyve, og du skal ikke sverte far eller bruke ting mot han. Da vi de se på deg som den bitre som holder konfliktnivået oppe. Du skal være rolig, saklig og alltid ha barnets beste i fokus. Om han ønsker 50/50 og du mener det ikke er bra for et lite barn er det det som er argumentet ditt. Du har vært hovedomsorgsperson så langt og du mener det beste for barnet er stabilitet, et fast hjelm og faste forutsigbare samvær. Du skal aldri prøve ødelegge far-barn forholdet, det slår bare tilbake på deg selv, Anonymkode: aaaef...c18 Ok. Jeg tenker om far begynner å legge frem at jeg kan være en hissig person,og da ville jeg tro at den episoden der han var voldelig kunne hjelpe, at de forstår at han ikke er feilfri... Problemet er at han er nok flinkere å holde seg rolig enn meg,så da må jeg prøve å være saklig uansett..Ser den. Vil jo barnets beste. Tenker max 40% samvær inkludert ferie langsiktig,aldri 50%. HI Anonymkode: c50d4...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: OMG.... håper far får hovedomsorg. Du virker syk som vil ha ting som i tillegg er falske for å "bruke mot han" slik at BARNET ikke får se han så mye. Anonymkode: 0c968...efe Far hadde nok likt deg😅 Jeg er ikke syk,men jeg føler heller ikke jeg lyver. Ham var jo voldelig den gangen. Anonymkode: c50d4...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Du må være den verste dama å få barn med... Anonymkode: 99557...9c2
3 i april Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 For at det skal bli 50/50 deling så bør samarbeidet mellom foreldrene være på plass. Dere bør bo temmelig nærme hverandre,ivertfall innen samme skokekrets og barnet bør kunne være med venner å kunne gå på de samme fritidsaktiviteter hos begge uten at det blir for mye kluss mtp avstand.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, 3 i april skrev: For at det skal bli 50/50 deling så bør samarbeidet mellom foreldrene være på plass. Dere bør bo temmelig nærme hverandre,ivertfall innen samme skokekrets og barnet bør kunne være med venner å kunne gå på de samme fritidsaktiviteter hos begge uten at det blir for mye kluss mtp avstand. Ok. Da må han flytte hit om han ønsker 50/50. Altså i samme bydel og skolekrets. Det synes jeg at jeg har hørt før og,sier seg jo litt selv. Det er viktig å ha venner i nærheten. Det er heldigvis mange år til skolestart. Satser på at han godtar max 40% i fremtiden. Tenkte f.eks torsdag til mandagsmorgen etc☺ Anonymkode: c50d4...6aa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Huff. Stakars barn... Søk hjelp. Anonymkode: b6d33...5fd
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 Nå skjønner jeg hvorfor advokaten min fraråder meg å dra opp fars voldelige tendenser hvor han faktisk mishandlet meg i tre år før jeg gikk fra ham. Anmeldte han en gang, men var dum å hadde ikke dokumentert blåmerkene. Vi som faktisk har opplevd det blir ikke trodd uansett pga sånne som deg! Fy skam deg. Anonymkode: 2a260...c16
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå skjønner jeg hvorfor advokaten min fraråder meg å dra opp fars voldelige tendenser hvor han faktisk mishandlet meg i tre år før jeg gikk fra ham. Anmeldte han en gang, men var dum å hadde ikke dokumentert blåmerkene. Vi som faktisk har opplevd det blir ikke trodd uansett pga sånne som deg! Fy skam deg. Anonymkode: 2a260...c16 Beklager at du har opplevd mishandling,men det nevner er vold det og og ikke greit Anonymkode: c50d4...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå