Gå til innhold

Hvorfor tøffer noen seg overfor andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette opplevde jeg etter å ha flyttet til en bygd. Mannens familie gjør seg til og tøffer seg når jeg er der. Og et par kvinnelige kollegaer til mannen tøffer seg. Kvinnene snakker ofte om meg i en dårlig kamuflert bisetning, og slynger seg rundt mannen:klaske::fnise: Får en følelse av at de ønsker å få meg usikker, noe jeg bevisst velger å ikke vise. Men jeg undrer meg litt over hvorfor de gjør som de gjør.

Kvinnene kaster på håret. Så snakker de smart og høytidelig, og er nøye med å hause opp seg selv og sine bragder(når jeg er til stede). Jeg føler at de har et sterkt behov for å la meg vite dette, av uante grunner.

Jeg skryter aldri av meg selv, og har ikke behov for å være noe annet enn meg selv. Så hvorfor oppfører noen seg som de her gjør? Hvorfor slapper de ikke av? Jeg gjør jo ikke så mye ut av meg rundt dem..

Anonymkode: 65aad...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kaster på håret og snakker smart og høytidelig 😂😂😂

Takk for dagens første latter. 

Anonymkode: b593c...8ef

Skrevet

Knis. Beklager hi, du virker bare litt komisk. 

Du er selvsagt ute etter svarer, det er fordi du er så pent/flink/slank/veltalende/smart at de føler seg truet. 

Kaste på håret og gjøre seg til. 🙊🙊🙊

Anonymkode: c84c9...a87

Skrevet

Disse personene du nevner framstår som lite trygge på seg selv. Ikke noe å bry seg med:) Bare vær slik du er, og la alt det andre suse forbi.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, kaster på håret og snakker smart og høytidelig 😂😂😂

Takk for dagens første latter. 

Anonymkode: b593c...8ef

Værsågod😊 

Ja, er de ikke rare:hoho:

Skrevet
14 timer siden, Morblomst skrev:

Disse personene du nevner framstår som lite trygge på seg selv. Ikke noe å bry seg med:) Bare vær slik du er, og la alt det andre suse forbi.

Problemet er bare at de ikke klarer å la meg være i fred..

Det virker som at de på død og liv skal "trø" meg ned, for å få meg til å føle meg lite verdt.

Tror dere noen ønsker å splitte meg og mannen?

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er bare at de ikke klarer å la meg være i fred..

Det virker som at de på død og liv skal "trø" meg ned, for å få meg til å føle meg lite verdt.

Tror dere noen ønsker å splitte meg og mannen?

Kan vi umulig vite, vi kjenner verken dem, deg eller mannen. Kanskje de bare er usympatiske? Eller kanskje du bare ser spøkelser på lyse dagen fordi du selv føler deg dum sammen med dem? Kanskje de ikke legger seg til noe "smart og høytidelig", men bare er smarte og kan føre en dannet samtale med større ordforråd enn du? 

Anonymkode: 389c0...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...