Gå til innhold

Fantomspark i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden hatt så utrolig med fantomspark i magen!! (er ikke gravid, har brukt kondom hver gang og under hele akten, har også hatt regelmessig menstruasjon, sist midt i april)  Men nå i sted "sparket" det helt tydelig inne i magen. Har hatt dette etter de forrige graviditetene også (då tok jeg tilogmed med tatt gravidtesttest for å vere helt sikker) men ikke såååå tydelig. Nå er tvillingene ett år, tenkte kanskje disse sparken ble mindre etterhvert. Noen som har erfaring med når dette går over, blir jo nervøs av mindre

Anonymkode: 16dce...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid, da jeg har hatt regelmessig mens det siste året. 

Jeg tror det er noen muskelsammentrekninger i bekkenbunnsmuskulatur, ev. strekninger i livmor/ligamentbånd, som gjør det. Jeg har også en tendens til å få leamus på de rareste steder, så at jeg sikkert også kan få det innvendig, er jeg sikker på. Men det er en snål følelse, ja. 

Skrevet

Jeg har også det, seks år siden fødsel og jeg har fjernet livmoren i mellomtiden, så gravid er jeg ikke ;)

Det er tarmene som jobber og muskelsammentrekninger. Man har det før man får barn også, men som regel tenker man ikke over det før etter en graviditet. Jeg kan til og med se det når det holder på som verst.

Anonymkode: 52248...875

Skrevet

Godt å høre at flere har det, jeg kan jo ikke ta gravidtest her mnd. Blir dyrt!!! 😂😂

Anonymkode: 16dce...b2c

Skrevet

Hehe det er normalt:)

Anonymkode: 8eef9...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...