Gå til innhold

Merkelige blødninger, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg har hatt spiral i 6 år, første gangen jeg satt den inn hadde jeg småblødninger i starten, som er normalt, og mistet deretter mensen helt. Helt supert. Jeg tok den ut for å prøve å bli gravid, og satt inn ny spiral etter fødsel. Dette er ca 1 år siden nå. I starten hadde jeg småblødninger som sist, deretter ingenting. Så fikk jeg for ca to uker siden noe som jeg tror var mensen, dog ganske kraftig, som varte ca 3 dager. For to dager siden kjente jeg det plutselig rant, og jeg gikk på do. Det nærmest "fosset", kom mye friskt men slimete blod, og jeg ble sittende litt på do til det avtok. Satt i tampong, og gikk for å skifte en time etter, men da var den helt tom. Ingen antydning til blod engang. Syns det var litt rart men tenkte ikke så mye over det, før det samme skjedde idag. Kjente det rant, samme friske slimete blodet, satt en stund på do og tørker og tørket, og la meg med tampong nå. Om det er likt som sist, så våkner jeg imorgen med "ren" tampong. Noen som har opplevd det samme? Har prøvd å Google uten hell. Bør jeg kontakte lege? 

Anonymkode: 2f9dd...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde noe lignende med hormonspiral to mnd på rad. Gikk til gynekolog. Alt var fint og hun sa at man ikke trengte bekymre seg om man ikke opplevde det samme flere mnd på rad. Minst 6 mnd før man trengte en sjekk iflg gynekologen min

Anonymkode: 0f012...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...