Gå til innhold

Og der var årets sesong igang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle en snartur inn på soverommet, og midt på gulvet stod en gjest. En stoooor gjest.

Edderkoppsesongen har tydeligvis startet, det var tidligere enn jeg liker... De store bruker jo å holde seg borte inntil på sensommeren.

Bare en advarsel så andre slipper å skvette like mye som jeg gjorde ;)

Anonymkode: 37aa6...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permetrin i alle vi vinduer og åpninger redder enhver sommer.

De som våger seg over etter det kommer ikke langt.

Skrevet
3 minutter siden, +++ skrev:

Permetrin i alle vi vinduer og åpninger redder enhver sommer.

De som våger seg over etter det kommer ikke langt.

Er ikke det en eller annen gift?

I så fall får jeg bare skvette videre. Liker dem ikke, men har heldigvis ikke angst mot dem. Det er bare det at de store er så himla store og løper enda raskere. Jeg løper etter med et stort glass for å sette over dem, papir under, ut og kaster dem til naboen (som ikke er så hyggelig :P ).

Skrevet

Dere som er plaget med edderkopper... Hvordan/hvor bor dere? Jeg bor ved en skog på Hamar. Litt rå kjeller, men den er ikke i bruk. Har en og annen edderkopp inne i løpet av året, men er nok under 5 i året som blir oppdaget. Er en del edderkopper ute på og rundt terassen, men de går sjeldent inn. 

Anonymkode: 96a69...07c

Skrevet

Heldig er jeg. Bor i Tromsø. Her snør det og er minusgrader. Håper det er lenge til jeg ser en slik en. Noen fordeler må man ha !

Anonymkode: d684d...7f9

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som er plaget med edderkopper... Hvordan/hvor bor dere? Jeg bor ved en skog på Hamar. Litt rå kjeller, men den er ikke i bruk. Har en og annen edderkopp inne i løpet av året, men er nok under 5 i året som blir oppdaget. Er en del edderkopper ute på og rundt terassen, men de går sjeldent inn. 

Anonymkode: 96a69...07c

Bor i sokkelen på en enebolig rett utenfor Oslo. Første året jeg bodde her var det veldig mange på sensommeren og tidlig høst, i fjor var det ikke så ille. Men synes det begynner tidlig i år, så håper dette bare var en som hadde forvillet seg og ikke et forvarsel på sommeren :/

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det en eller annen gift?

I så fall får jeg bare skvette videre. Liker dem ikke, men har heldigvis ikke angst mot dem. Det er bare det at de store er så himla store og løper enda raskere. Jeg løper etter med et stort glass for å sette over dem, papir under, ut og kaster dem til naboen (som ikke er så hyggelig :P ).

Det er lusemiddel.

Anonymkode: 71943...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...