johnna Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Hei. Sorry for litt ekle detaljer men trenger litt hjelp her. Jeg går på P-piller og har kanskje vært litt opp og ned på å huske dem. Jeg skulle få mensen denne Lørdagen som var 6.05 og pleier alltid og få den på ettermiddagen, men fikk den ikke før klokken var 1 på natten. Men det kom nesten ingenting blod. Bare bitte bitte bitte litt dråper. Satt inn en tampong og neste dag (Søndag) var den brun. Hele den dagen var den brun og slimete med litt spor av møre rødt blod. Hadde også kjempe vonde mensensmerter i går. I dag (Mandag) var det også brunt. Denne gangen tok jeg tampongen ut og så noe kjempe slimete og tykk strimle med blanding av rødt og brunt. Det var så seigt at det kunne ligne på sånn leke slim barn får på boks. Veldig tykt og kunne ''leke'' med det. Satt inn en ob og nå som jeg var på do var det nesten ingenting på det, bare brunt. (ser ut som avføring) Tok også en graviditetst som lå liggenes (gått ut på dato tror jeg) men det kom først en kjempe tydelig strek og en til strek som nesten ikke syntes som forsvant og ble til en strek. Har noen hatt det sånn, eller vet dere hva det kan være???
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Ville kastet meg i bilen og kjørt til nærmeste butikk for å kjøpe en ny test som jeg hadde tatt før jeg la meg i kveld, hadde ikke orket ligge våken i natt og lure på om jeg var gravid. For det er klart du kan være gravid, noen blir gravid selv om de tar pillen helt korrekt, du har slurvet..... Anonymkode: 2d254...858
johnna Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville kastet meg i bilen og kjørt til nærmeste butikk for å kjøpe en ny test som jeg hadde tatt før jeg la meg i kveld, hadde ikke orket ligge våken i natt og lure på om jeg var gravid. For det er klart du kan være gravid, noen blir gravid selv om de tar pillen helt korrekt, du har slurvet..... Anonymkode: 2d254...858 Ja sant det. Men tror du det kan være at jeg har vært gravid og mistet det? Har tenkt litt på det også..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Kjør og kjøp en ny test asap!! Umulig for oss å vite... Anonymkode: 9cf75...6a6
johnna Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Tatt ny test HI? Anonymkode: 9cf75...6a6 Negativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå