Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Bv har mottatt bekymringsmelding på barnefar å jeg har blitt innkalt til møte. Skal jeg fortelle det til han? Jeg vet ikke hvordan han kommer til å reagere å trenger råd til hvordan jeg skal gripe fatt i dette. Anonymkode: bddd3...6d8
Superdolly Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Nei, ikke snakk med ham om dette. Overlat det til barnevernet. De vet hva de skal si, og hvor mye informasjon det er lurt å komme med. I tillegg tenker jeg (og dette er ren synsing fordi jeg får inntrykk av at forholdet dere imellom ikke er det beste) at hvis det er du som forteller ham det, vil han fort ta det ut på deg og gi deg skylden og ting vil bli enda vanskeligere. Så mitt råd er: Hold munn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Superdolly skrev: Nei, ikke snakk med ham om dette. Overlat det til barnevernet. De vet hva de skal si, og hvor mye informasjon det er lurt å komme med. I tillegg tenker jeg (og dette er ren synsing fordi jeg får inntrykk av at forholdet dere imellom ikke er det beste) at hvis det er du som forteller ham det, vil han fort ta det ut på deg og gi deg skylden og ting vil bli enda vanskeligere. Så mitt råd er: Hold munn. Signerer denne. Anonymkode: 0e803...363
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Jeg hadde ikke sagt noe. Hadde gått på møtet, svart på spørsmålene deres osv. Om han senere bebreider deg for å ikke ha sagt noe ville jeg bare sagt at jeg trodde han visste det... "Jeg trodde barnevernet informerte den det gjaldt og at du var oppdatert på hva de drev med jeg" Anonymkode: f3804...485
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Det forteller barneverntjenesten til ham, han skal jo gjennom en undersøkelse. Han skal gjennom møter, hjemmebesøk, innhenting av opplysninger mm. Hvis du synes det er ubehagelig å ha den praten så overlater du det til barneverntjenesten. Anonymkode: 3f624...5db
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bv har mottatt bekymringsmelding på barnefar å jeg har blitt innkalt til møte. Skal jeg fortelle det til han? Jeg vet ikke hvordan han kommer til å reagere å trenger råd til hvordan jeg skal gripe fatt i dette. Anonymkode: bddd3...6d8 Jeg står oppi samme situasjon selv nå å jeg fikk beskjed om å ikke si noe til barnefar. Her ble jo barnefaren flyforbanna over at jeg holdt det skjult frem til møtet hans med barnevernet.Men jeg må bare gjøre det barnevernet ber meg om. Du bør forberede deg på at barnevernet kommer nok på hjemmebesøk hos dere også siden barnefar har fått bekymringsmelding på seg.Takket være at barnefaren har fått to bekymringsmeldinger på seg,så kommer de også på hjemmebesøk til meg. Anonymkode: 36f02...7f5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Som en barnevernansatt skrev her tidligere, så er det en bekymring for barna som gjør at det opprettes en sak, og ikke noe som heter at foreldre får en bekymring på seg. Anonymkode: 84543...5e5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Takk for svar dere. Hi Anonymkode: bddd3...6d8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Men hvorfor har far fått bekymring smelting på seg ? Anonymkode: 1d90b...c63
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Ønsker ikke å utdype hva bekymringsmeldingen går ut på. Kontaktet bv å de sa at de skulle kontakte barnefar. Anonymkode: bddd3...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå