It's all about me Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Noen som har sett de i fysisk butikk? Har lovet de til ungene og hadde håpet å slippe å bestille på nett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 De har på teknikmagasinet, hvis du bor i nærheten av en butikk. Men det koster jo det tidobbelte som å kjøpe på nett. Vi har bestilt på eBay til noen få kroner og gratis frakt. Anonymkode: fd5b3...07a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Her jeg bor (Arendal) selges de i en butikk på senteret som ungene kaller bursdagsbutikken, en lokal butikk som selger bursdagseffekter, snop o.l. Jeg personlig har kjøpt mange fra ebay. Anonymkode: 7fded...1b9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Veldig dårlig kvalitet på de fra nettet. Anonymkode: 50827...2d5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig dårlig kvalitet på de fra nettet. Anonymkode: 50827...2d5 Eh, hvordan i alle dager kan du si det. Finnes jo en million å velge mellom på nettet, i prisklasser fra en tier og opp til tusen kroner. De jeg har kjøpt på ebay har kostet meg mellom 20 og 30 kroner, det er akkurat de samme som blir solgt for mellom 60 og 100 kr i butikk her jeg bor. Helt greit kvalitet på dem, men du får kjøpt mye dyrere også. Anonymkode: 7fded...1b9
It's all about me Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig dårlig kvalitet på de fra nettet. Anonymkode: 50827...2d5 Så nettet er en eneste sto butikk med bare en utgave av hver ting, akkurat som Syden er et land....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Kjøp de på nettet. Akkurat de samme som du får kjøpt i butikken. Til 1/10 av prisen! Anonymkode: 27304...959
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, +++ skrev: Så nettet er en eneste sto butikk med bare en utgave av hver ting, akkurat som Syden er et land.... Nei, det er ikke det jeg sier. Men, flere av kompisene til sønnen har bestilt på nettet, og de har vært dårlig kvalitet. De er veldig lette, snurrer ekstremt dårlig og faller lett fra hverandre. De er kjøpt fra e-bay og Ali express. Det burde jo si sitt da de koster 9-10 kr ,- Anonymkode: 50827...2d5
It's all about me Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke det jeg sier. Men, flere av kompisene til sønnen har bestilt på nettet, og de har vært dårlig kvalitet. De er veldig lette, snurrer ekstremt dårlig og faller lett fra hverandre. De er kjøpt fra e-bay og Ali express. Det burde jo si sitt da de koster 9-10 kr ,- Anonymkode: 50827...2d5 Men da må du du det. At noen fra e-bay og Ali Express var dårlige. For Internet er så mye mye mer enn akkurat de to butikkene. Akkurat som om jeg skulle sakt "Ikke dra til Syden for det var noe skikkelig dritt"...når det jeg mente var at Tunisia var pyton...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp de på nettet. Akkurat de samme som du får kjøpt i butikken. Til 1/10 av prisen! Anonymkode: 27304...959 Hvor eksakt er de kjøpt fra? Og tar det lang tid å få dem? Anonymkode: 14813...5d3
Serepta Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Kjøpte akkurat på Kozmoz lekebutikk. De hadde fått inn nye. Gremmes over at de koster 100 kr stykket, men det er nå de er kule og ikke om en mnd som der gjerne tar fra aliexpress.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, +++ skrev: Men da må du du det. At noen fra e-bay og Ali Express var dårlige. For Internet er så mye mye mer enn akkurat de to butikkene. Akkurat som om jeg skulle sakt "Ikke dra til Syden for det var noe skikkelig dritt"...når det jeg mente var at Tunisia var pyton... Gjesp.... Anonymkode: 50827...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå