Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 På onsdag kommer barnevernet på besøk å jeg ønsker tips til hvilke aktiviteter vi kan finne på mens hun er her. Gutten min er litt en periode nå der lekene er kjedelig og alle spillene vi har er kjedelig,så litt usikker på hva vi skal finne på. Jeg er sjenert og blir enda verre når jeg bli observert da ender jeg ofte med å nesten ikke si noe.Men vet at det går bedre om vi noe bestemt å gjøre på,da går praten med sønnen min automatisk. Anonymkode: dcf70...7cb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Play-doh er veldig populært her i huset. Vi spiller mye yatzy, uno, stigespill, villkatten o.l. spill Lego, vi har en del lego da, så vi kan f.eks bestemme oss for at alle skal lage hvert sitt fantasiromskip. Maling, vanlig maleskrin med vannfarger og hvite ark. Lage fruktsalat, dere kan kutte frukt sammen. Anonymkode: 387ae...67a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Min 5-åring elsker å øve på bokstavene. Hun kan knappest skrive en I eller L, men føler seg superflink. Anonymkode: f3d3e...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå