Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke så klok av google, da det relaterer seg mest til yngre og eldre. Oppdaget det nå hos minstemann. Leser meg til at det kan være overproduksjon av galle og at det ikke er farlig med mindre det vedvarer. Konsistensen var tilnærmet lik plastelina! Noen med erfaring?

Anonymkode: 494f5...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd med gutten på tre her 2 ganger. Ene gangen var et par dager etter at han overnatta hos bestefaren for første gang  (regna med at han hadde spist noe der som lagde farge) andre gangen var det tilsynelatende ingen grunn til at bæsjen skulle bli grønn, men han havnet oppi en skremmende situasjon et par dager før. 

Så jeg har konkludert med at den grønne bæsjen kommer av stress på en måte. Kraftige inntrykk. Altså ikke noe han hadde spist som jeg først trodde.

Snakka med fastlegen om det en gang vi var der pga noe annet. Hun mente det ikke var noe å bekymre seg over så lenge det ikke er vedvarende.

Anonymkode: 80097...5ff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det har skjedd med gutten på tre her 2 ganger. Ene gangen var et par dager etter at han overnatta hos bestefaren for første gang  (regna med at han hadde spist noe der som lagde farge) andre gangen var det tilsynelatende ingen grunn til at bæsjen skulle bli grønn, men han havnet oppi en skremmende situasjon et par dager før. 

Så jeg har konkludert med at den grønne bæsjen kommer av stress på en måte. Kraftige inntrykk. Altså ikke noe han hadde spist som jeg først trodde.

Snakka med fastlegen om det en gang vi var der pga noe annet. Hun mente det ikke var noe å bekymre seg over så lenge det ikke er vedvarende.

Anonymkode: 80097...5ff

Oki, da sa legen din det samme som jeg konkluderte med etter å ha googlet :-) takk for svar !

Anonymkode: 494f5...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...