Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er littegrann treigt og lite fengende ...  sesong 1 var bra, 2  sinnsykt bra. 3 litt ensformig og så denne. Heldigvis mye med jentegjengen men nei jeg tror det er ok hu gir seg etter denne sesongen. Ikke like spennende mer.

Anonymkode: e0ce5...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 1 var en gjennomsnittlig ungdomsserie, sesong 2 var litt engasjerende til tider.. Sesong 3 var altoppslukende og ren kunst. Sesong 4 har gått litt tregt, og jeg savner guttegjengen. Syns Noora og William får for mye plass, men den begynner å "vokse på meg". Fikk tilbake SKAM følelsen i avsluttende klipp i forrige episode.

De ulike sesongene treffer ulike målgrupper. Derfor er det ikke nødvendigvis slik at sesong 4 er av lavere kvalitet enn sesong 3 eller 2.. Sesong 3 er den som har hatt et bredest nedslagsfelt, og som førte til at skuespillerne og serien fikk en egen fandom på verdensbasis. Men i følge meg så er alle sesongene og hele SKAM konseptet genialt, selv om jeg ikke berøres på samme måte av alle.

Anonymkode: 8ca0d...8f2

Skrevet

sesong 1 og 3 var utrolige bra <3 mens sesong 2 likte jeg ikke i hele tatt, sesong 4, har hatt noen fine klipp,ellers stillestående, men likte dagens siste 10 minutter,endelig litt drama,men sesong 3 vil ingen sesong overgå for min del,den var så vakker etter min meningen :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...