Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 http://pluss.vg.no/2017/05/07/2792/2792_23981497 (klar over at dette er betalingsartikkel, men dere ser hva jeg mener) Hvordan går det an å overleve anoreksia i 20 år og være så skrapet tynn som henne? Det må da tære og ødelegge kroppen helt? Og at hun i det hele tatt greier fungere nok til å skape kunst? Bildene var vakre, men skremmende. Anonymkode: a5ce2...5af
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 En livsvilje som tross alt må være helt enormt sterk. Anonymkode: 114a1...a82
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Forstår heller ikke dette med at kroppen holder. Sterk livsvilje holder ikke over hjertet og andre organer så de må være gode som fy som klarer holde henne i livet. Anonymkode: 49a0f...99a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Antagelig er hun ikke like tynn hele tiden (jeg har ikke vg+ og får ikke lest artikkelen, så aner ikke hva som står det). Jeg har en venninne som også har hatt spiseproblemer i flere år. Hun er alltid tynn, men det varierer hvor tynn. Jeg kan se på henne når forholdet til mannen er dårlig osv, for da blir hun enda tynnere. Hvis hun har det bra i livet sitt, så er hun fortsatt alt for tynn, men hun er ikke bare skinn og bein og spiser noe. Anonymkode: 19346...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå