RealGutteMamma Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Fødebagen er ikke pakket og jeg er innlagt. Min stakkars mann er hjemme og må pakke den for meg :-) hehe hva var deres absolutte MUST HAVE i fødebagen?
Mumua Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Undertøy med god plass, løse bukser, morgenkåpe, purelansalve til brystvortene (også kjekk som lypsyl pga tørr sykehusluft), hårstrikk. Tøfler er også kjekt og ammetopper
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Det jeg hadde i fødebagen var: store truser, løse bukser, slippers, sjampo, balsam, maskara, skift til baby, skift til meg, løse klær som er lette å amme i, tannkost, tannkrem, ansiktskrem, noe å drikke til fødsel, lipsyl, kanskje en sjokolade for å få opp blodsukkeret. tror det var alt. Leste en plass at en dame anbefalte å ta med et håndspeil- slik at hun kunne se selv når hodet sto å sprengte i åpningen. Men det var ikke et råd jeg brukte😂 Lykke til😁 Anonymkode: 6cff7...ba9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Nummer 1: iPod Samboeren min var bare noen timer på føden med oss (dette var nr 3), så jeg var alene 24 timer med babyen før hjemreise, hadde kjedet meg i hjel uten litt musikk/podcast på øret ellers av sånn rent praktiske ting har jeg klart meg med lite - har vært under 2 dager på sykehus med alle 3 barna. vid joggebukse vid t-skjorte gode sloggitruser leppepomade toalettmappe Anonymkode: 2729d...d41
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 En god joggebukse, slippers og dusjsåpe, sjampo og balsam som lukter godt. Det er så ubeskrivelig deilig å dusje etter fødsel. Lesestoff. Drikke får du der og er unødvendig å ha med spør du meg. Anonymkode: e67b6...3b0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Eneste mustet var en stor vannflasaske fra cogito og hårstrikk. Ellers så er alt det de andre har nevnt her kjekt, pluss sminke og gode kremer. Anonymkode: 058ce...0e6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 Skift til meg, svettet som en gris etter fødsel, løse bukser og truser, tynne/ankel sokker, crocs til å dusje med og til å tusle rundt med (altså to par), vanlige toalettsaker (ikke parfyme!), amme BH, ammeinnlegg, purelan, kamera, mobil, ladere, Evt klær til baby (vi hadde hjemmestrikkede sokker og lue med, som ble satt på meg en gang de var ute). Tok ikke høyde for ks, men ble det, så var veldig glad for løse bukser med høye liv, og vanlige bind som kunne legges som støtte mot såret. Drikkeflaske med mulighet for sugerør eller ikke (kamelbak). Anonymkode: d967f...9f2
RealGutteMamma Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2017 Takk for svar :-) dere skriver ting jeg har videreformidlet og håper han tar me :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå