Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 I dag kom ringebrevet som vi har ventet sånn på. Kan ikke beskrive følelsen jeg har. Det som er det beste av alt er at jeg fikk mensen på Lørdag og brevet kom i dag. HÅPER bare det går på første forsøk. GLEDER MEG!!! Anonymkode: adb76...072
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Hehe. Det skulle jeg ha skrevet. Det betyr at jeg skal ringe riksen når jeg tester positivt på eggløsning slik at jeg må dra ned til rikshospitalet å bli inseminert. Anonymkode: adb76...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå