Gå til innhold

I dag kom ringebrevet. JIPPI


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom ringebrevet som vi har ventet sånn på. Kan ikke beskrive følelsen jeg har. Det som er det beste av alt er at jeg fikk mensen på Lørdag og brevet kom i dag. :D HÅPER bare det går på første forsøk. :) GLEDER MEG!!!

Anonymkode: adb76...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Ringebrev?

Anonymkode: 04402...e7e

Skrevet

hæ?

Anonymkode: 9f71d...142

Skrevet

Hehe. :) 

Det skulle jeg ha skrevet. Det betyr at jeg skal ringe riksen når jeg tester positivt på eggløsning slik at jeg må dra ned til rikshospitalet å bli inseminert. :) 

Anonymkode: adb76...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...