Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Vi har 12 år bak oss, og det siste året har vært virkelig hardt. Han har gjort meg mye vondt (ting jeg har nulltolleranse for, og løyet om det til han ble fersket).. tilliten min har aldri fått lov å bygge seg opp igjen, og jeg har hatt det vanskelig med å tro på noe av det han sier. Som person er han ikke en mann av særlig verdier, og jeg føler at han elsker mer mest for det ytre. Han er en snill mann, men komplimenter jeg får handler hovedsaklig om det sexuele. Så var jeg på fest, og møtte på en utrolig snill kar, vi snakket i det uendelige og han fortalte at jeg hadde et fantastisk fint smil.. bare da var jeg solgt. Et slikt kompliment hadde jeg aldri fått før hjemme. Og vi endte opp med å kline Jeg aner ikke hva som gikk av meg, annet enn at jeg var kjempefull (ingen unnskyldning) og hevnlysten kanskje? Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare få det ut en plass? Utroskap er noe jeg hater mest her på jord, og jeg er rystet over meg selv som klarte å prestere å gjøre noe slikt. Jeg er til vanlig lojal og ætlig, men jeg får meg ikke til å si det til han. På en måte har jeg lyst å bli "tatt", så jeg har en mulighet å bryte ut av dette, og starte et nytt liv med barna. Samtidig er det så skummelt å tenke på framtiden. Jeg trenger ingen preken om hvor vond jeg er, det er jeg fullt klar over Anonymkode: 8b02e...a5c
MerraSomGår Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Klinte dere i fylla? Altså du lå ikke med han? Uansett, det er sikkert hjernen din som forsøker å fortelle deg at det er på tide å bryte med han du er med. Samtidig bør du nok forsøke å gjøre noe for å redde ekteskapet ditt. Antar at du ikke har vært med han i tolv år uten at han har noen gode kvaliteter. Ikke vær hard med deg selv men bruk tiden godt til å ransake deg selv. Kanskje du burde snakke med en veileder eller en psykolog eller familieterapeut for å sortere litt? Det beste er selvsagt om dere sammen får snakket med en tredjeperson.
sug lut Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Nyt det, og skal du gå så går du uansett om du blir ferska eller ei.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, mirakela skrev: Klinte dere i fylla? Altså du lå ikke med han? Uansett, det er sikkert hjernen din som forsøker å fortelle deg at det er på tide å bryte med han du er med. Samtidig bør du nok forsøke å gjøre noe for å redde ekteskapet ditt. Antar at du ikke har vært med han i tolv år uten at han har noen gode kvaliteter. Ikke vær hard med deg selv men bruk tiden godt til å ransake deg selv. Kanskje du burde snakke med en veileder eller en psykolog eller familieterapeut for å sortere litt? Det beste er selvsagt om dere sammen får snakket med en tredjeperson. Det var "kun" klining ja.. det er det jeg også tenker, at jeg egentlig bør bryte ut. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg nok gått for lenge siden., Anonymkode: 8b02e...a5c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Herregud, kline i fylla er da ingen big deal. Verre om det er noen du møter jevnlig og utvikler følelser for. Jeg kliner mye i fylla selv, hyggelig med andres oppmerksomhet tenker jeg Bare å nyte! Også går du fra han uansett. Tydelig at du ikke elsker han likevel. Anonymkode: 0d622...4d3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Jeg anser ikke klining som utroskap. Jeg tror denne kline-episoden er det minste problemet dere har... En mann uten verdier. Stakkars deg... Anonymkode: f7035...ee9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Du klinte bare med han. Mannen din fortjener det når han behandler deg som dritt. Flytt fra mannen din og opplev ekte kjærlighet/ prøvd terapi? Anonymkode: 188d5...af3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg anser ikke klining som utroskap. Jeg tror denne kline-episoden er det minste problemet dere har... En mann uten verdier. Stakkars deg... Anonymkode: f7035...ee9 Dette. Anonymkode: a04b6...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå