Gå til innhold

paracet dose

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg uten problemer ta to stk 500mg? 

Anonymkode: d1a73...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null problem. Noe mindre fungerer ikke på meg.

Anonymkode: 5ec85...648

Skrevet

Du som en voksen person?

Det står vel på pakken at voksne og barn over 12 år kan ta 1-2 tabletter? Ikkenoe problem for en voksen person å ta to paracet, for meg har ikke 1 tablett noe virkning overhodet, jeg må ta to.

Jeg får paracet på 1 g på resept da.

Anonymkode: fef1c...269

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du som en voksen person?

Det står vel på pakken at voksne og barn over 12 år kan ta 1-2 tabletter? Ikkenoe problem for en voksen person å ta to paracet, for meg har ikke 1 tablett noe virkning overhodet, jeg må ta to.

Jeg får paracet på 1 g på resept da.

Anonymkode: fef1c...269

Som stikkpille får du 1 g reseptfritt også. Og stikkpille fungerer enda  bedre enn 2 x 500 g tablett.

Anonymkode: 5ec85...648

Skrevet

Ok. Da gjør jeg det. Sitter og svetter og fryser om hverandre... merka INGEN effekt av 1 tabl i går

Skrevet

Det står jo ganske tydelig på pakken at du kan ta to..

Anonymkode: 7454c...d15

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står jo ganske tydelig på pakken at du kan ta to..

Anonymkode: 7454c...d15

Det er ikke alle som har pakker

Paracetbrettene havner alltid utenfor brettet, i medisinskuffen. Pakkene forsvinner på mystisk vis.

Så at man kan ta 75mg pr kg kroppsvekt i døgnet. Men jeg tenkte mer på om 1000mg på rappen ble mye eller om det er ok. Om det må fordeles mer eller om det går greit.

Og ja, jeg har fått svar. Lenge før du kom med ditt "nyttige" svar... Sånn, siden du ikke klarte å lese det selv

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke alle som har pakker

Paracetbrettene havner alltid utenfor brettet, i medisinskuffen. Pakkene forsvinner på mystisk vis.

Så at man kan ta 75mg pr kg kroppsvekt i døgnet. Men jeg tenkte mer på om 1000mg på rappen ble mye eller om det er ok. Om det må fordeles mer eller om det går greit.

Og ja, jeg har fått svar. Lenge før du kom med ditt "nyttige" svar... Sånn, siden du ikke klarte å lese det selv

eh, ikke i døgnet. 75mg pr kg kroppsvkt

Skrevet

Ingen problem ,  min første paracet dose er alltid 2x500.  så 500 hver 3-4 time ved behov. Gjort dette i 25 år pga spenningshodepine og clusterhodepine ukentlig. Ikke alt av en tabl når frem dit den skal så man må være på litt terapeutisk nivå.

Anonymkode: bcf6a...3d0

Skrevet

4 gr pr døgn er maxdose med mindre legen har sagt noe annet. Jeg står på 1gr x 4 pr dag + 600mg ibux x4

Anonymkode: 33e81...fd0

Skrevet

Kan ta opptil 4 gram i døgnet i 14 dager. Deretter maks 3 gram i døgnet

Anonymkode: bc02c...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...