Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg har "selvdiagnostisert" sosial angst. Jeg klemmer armen og hånden til mannen min blå i div situasjoner, som begravelser, 17 mai, konfirmasjoner, dugnader, foreldremøter osv. Det er heilt grusomt. Og så blir jeg ett troll mor mann og barn, null tolmodighet, sur, stressa, sint, oppkava, hver minste ting blir gigantiske.... Jeg "måtte" hokde tale i min brors bryllup.....jeg car forlover gor madamnen....trodde jeg skulle dø..... Men greide det fint, ved hjelp zv ett par bero,igende, og to glass vin først. Neste år skal min datter konfirmeres. Jeg kjenner allerede at jeg får hetta. Og vet jeg kan ikje "roe nervene" med vin i min datters konf. Er det noe medisin jeg kan be om? De beroligende i min brors bryllup fikk jeg av ei venninde. Anonymkode: cea5d...2b5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Søk deg til kognitiv behandling og gjør noe med problemet. Mulig du får en lege til å skrive ut, men jeg tviler egentlig på det. Be om henvisning til psykolog som driver med kognitiv terapi NÅ. Anonymkode: d2532...389
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søk deg til kognitiv behandling og gjør noe med problemet. Mulig du får en lege til å skrive ut, men jeg tviler egentlig på det. Be om henvisning til psykolog som driver med kognitiv terapi NÅ. Anonymkode: d2532...389 Har vert hos "rask psykisk helsehjelp", og de driver med kognitiv terapi. Både gor angst og depresjon, og søvnvansker. Been there, done that. Synes ikke det hjalp. Nei da, det er lite hensiktsmessig å tenke slik, å tenkevsånn er ett mye bedre alternativ.....yeah, rigth....... Anonymkode: cea5d...2b5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vert hos "rask psykisk helsehjelp", og de driver med kognitiv terapi. Både gor angst og depresjon, og søvnvansker. Been there, done that. Synes ikke det hjalp. Nei da, det er lite hensiktsmessig å tenke slik, å tenkevsånn er ett mye bedre alternativ.....yeah, rigth....... Anonymkode: cea5d...2b5 Hvor lang tid ga du dem da? Er ikke alltid én terapeut er riktig, noen ganger må man bytte. Hvis du hadde samme holdning til behandlingen som du viser her, da er det kanskje ikke riktig behandling for deg og du bør prøve en annen. Du skriver at du blir et troll mot dine egne barn og mot mannen din i sosiale situasjoner, da plikter du å ikke gi opp behandling! Anonymkode: d2532...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå