Gå til innhold

Hvor ville du reist på ferie alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å reise på tur alene i sommer. Men vet ikke helt hvor. Har vært i London mange ganger, så det hadde vært gøy å prøvd noe annet. Liker storby, ikke "syden".

Anonymkode: dc2d4...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

København

Helst ville jeg reist til f.eks Kragerø resort, men det er ikke akkurat storby ;)

Anonymkode: 7b182...45e

Skrevet

Roma helt klart!

Skrevet

New York.

Anonymkode: 75566...a83

Skrevet

För jeg traff min mann, så dro jeg til kreta 3 ganger selv. Elsket det!

Skrevet

Istanbul, byen i mitt hjerte.

En dag skal jeg ta turen ditt, helt alene. Bare gå å mimre, gå gjennom gatene jeg har gått så mange gange før. Butikken på hjørnet hvor mine besteforeldre bodde, gaten mine besteforeldre bodde i, ta en tur inn i bakgården bak blokken de bodde i. Der jeg alltid sto på altanen i 3 etasje og nøt den stekende solen, mens jeg så på alle kattene som kranglet om å ligge i skyggen.

Gå på fotballkamp til laget "vårt" hvor jeg har vært så mange ganger i barndommen min. Ta en liten tur tilbake til området min tante, onkel og fetterne mine bodde. Hvor vi spilte fotball i gaten med alle vennene til fetterne mine. Til butikken hvor vi alltid kjøpte is. Krydderbasaren, Ayasofia, sultan Ahmet moskeen og til slutt besøk gravplassen til mine fantastiske besteforeldre og gråte en skvett for tiden som gikk, savnet og alle de gode minnene jeg har i fra Istanbul i min barndom.❤

Anonymkode: bbb56...313

Skrevet

Amsterdam eller København. Ikke megabyer som New York. Det er for klønete alene.

Anonymkode: f3dbf...d95

Skrevet

Budapest, Barcelona eller Palma

Anonymkode: 313b9...0da

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Amsterdam eller København. Ikke megabyer som New York. Det er for klønete alene.

New York er virkelig en av de letteste byene å finne frem i! Gatenettet er som et rutenett og alle gatenavn har enkelt tallsystem. Metroen er så enkel at min tiåring hadde greid det ;)

Skrevet

Hvor som helst!! 

Anonymkode: 31083...442

Skrevet

Av steder jeg ikke har vært ville jeg valgt Bilbao og San Sebastian i kombinasjon. 

Eller Edinburgh - kanskje som utgangspunkt for å reise rundt i Skotland. 

Berlin er en by vi stadig vender tilbake til. Blir aldri lei av den. 

En litt annerledes storby er forresten Sarajevo. Veldig spennende - om en dyster - forhistorie, men veldig trivelig by. Veldig god stemning i gamlebyen og det er en trygg by. Du kan evt ta buss derfra til sjarmerende Mostar. Anbefales! 

Anonymkode: bc099...859

Skrevet

Paris, Roma, Barcelona

Anonymkode: 19adc...c69

Skrevet

Ser du skrev ikke New York.. Men min drøm er å reise dit helt alene en gang..  HAr vært der 2 ganger og skal dit igjen til høsten. Alltid i reisefølge på 2 el flere. Men noen vil se det og noen det, noen ikke.. osv.. Det er så sykt mye å se der, og ikke bare på de typiske turiststedene. Fra jeg var lita jente så sa jeg at dit skal jeg flytte. om ikke for alltid, men minst 6 mnd ++

Men som med mange andre drømmer så skjedde jo ikke det. Men å reise dit helt alene en gang skal jeg.. 

Selv om det er en en mega svær by, så er det så sykt lett å navigere seg rundt. 

Anonymkode: f615f...453

Skrevet
17 timer siden, mirakela skrev:

New York er virkelig en av de letteste byene å finne frem i! Gatenettet er som et rutenett og alle gatenavn har enkelt tallsystem. Metroen er så enkel at min tiåring hadde greid det ;)

Det var ikke det jeg siktet til, akkurat...

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke det jeg siktet til, akkurat...

Du sa klønete. Hva mente du da, om ikke framkommeligheten?

Skrevet

Glasgow

Anonymkode: f6be0...a7b

Skrevet

Takk for svar! Vurderer Barcelona... New York blir for langt og for dyrt dessverre...

HI

Anonymkode: dc2d4...13b

Skrevet
På ‎08‎.‎05‎.‎2017 den 9.38, mirakela skrev:

Enig. NY er en av de få stedene jeg kunne reist til alene. Superenkelt å finne frem. Flere steder i USA kunne jeg reist til alene tror jeg + London. Greit at jeg kan språket om jeg skulle reist alene.

Anonymkode: 88751...efc

Skrevet

Kreta, Kypros, Portugal eller rett og slett en uke på hytta..  Alene 😍😍😍

Skrevet

Odessa

Anonymkode: 15acc...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...