Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 17 voksne, 4 barn fra 6-12 år og 6 barn under 6 år (to av de er babyer). Svigermor tar med kransekake og noe hvetebakst. Jeg tenkte å bake resten selv. Evt ostekake og sjokoladekake. Hva mer burde stå på bordet? Vi skal ha tapas i forkant. Noen som vil hjelpe meg? 😊 Anonymkode: 3d692...a33
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: 17 voksne, 4 barn fra 6-12 år og 6 barn under 6 år (to av de er babyer). Svigermor tar med kransekake og noe hvetebakst. Jeg tenkte å bake resten selv. Evt ostekake og sjokoladekake. Hva mer burde stå på bordet? Vi skal ha tapas i forkant. Noen som vil hjelpe meg? 😊 Anonymkode: 3d692...a33 Kom på at vi skal bestille marsipankake med bilde av lillegutt. Og hva om jeg også baker en snicketskake og setter frem litt is og frukt. Høres det bra ut? H.i Anonymkode: 3d692...a33
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Vi hadde disse kakene -marsipankake -brownies -kransekake -kanelboller -muffins -oreokake -en glutenfri marengsbasert kake (husker ikke hva den heter) -iskake (kjøpt) -noen skåler med småsjokolader og litt potetgull Anonymkode: 4798c...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå