Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg blir gal! Vi har en hund på 14 måneder. De siste månedene har han reagert veldig når jeg har mensen, men nå idag er det ekstremt! Han fotfølger meg, skal kose konstant, napper i beina når jeg går, prøver å sniffe oppi der så fort han får mulighet (om jeg står med hodet inn i kjøleskapet eller noe) osv. Jeg blir gal! Anonymkode: 9f7a3...4f9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Usj, så ekkelt! Vet at dyr er dyr og at det er helt naturlig, men likevel. Veldig viktig at dere er tydelige på at sniffing i skrittet er helt uakseptabelt. Det er få ting som er så kvalmt som å være på besøk hos folk og så kommer bikkja og kjører nesa opp i skrittet på deg. Må ta meg sammen for ikke å skrike skikkelig høyt til dyret. Anonymkode: fbcf5...09d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Han gjør det aldri på andre! Aldri gjort det! Det er kun meg hn reagerer på og vi trener på å få han til å slutte med det. Anonymkode: 9f7a3...4f9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Helt vanlig. Pluss at han er i full pubertet. Anonymkode: b623e...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå