Gå til innhold

Bekymret. Noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden hatt ymse tegn til sykdom (?) som jeg ikke liker. Jeg har blødd en del neseblod siste tiden som jeg ikke har gjort før. Det er veldig uvanlig til meg å være. Opp til 3-4 ganger pr dag. I tillegg har jeg stikninger/prikking i huden, spesielt i hånda, ryggen og brystet. Jeg blir dønn sliten av å gå opp trappa opp til andre etasje. Jeg som trente hver eneste dag og var i veldig god form. Jeg har vært det lenge, men nå jobber jeg fullt og har ikke tid til det akkurat nå. Men jobben min krever en del gåing, så jeg sitter langt fra stille om dagene. Jeg har også veldig høy hjerterytme/puls. Går på Zelo zok pga dette, men føler ikke at den hjelper lenger :(

Jeg har legetime på torsdag, men føler at det er 4 dager for lenge. Skulle gjerne hatt det i morgen. Jeg har mye i livet mitt, og det er aldri tid til å slappe av annet enn når jeg sover, og det er til tider økonomiske bekymringer. Det går rundt økonomisk, men det er svært tøft til tider. Jeg har også to barn som jeg er alene med. Den yngste er 3,5 år.

Kjenner frykten for å bli syk er til stede, spesielt med tanke på barna.

Noen som har input til meg? Gjerne noe som gjør meg litt roligere ;)

Anonymkode: f460f...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...