Gå til innhold

Badebleier og babysolbriller i Calpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig stressa nå, vi skal til Calpe om to dager. Kofferten er smekkfull og jeg har enda ikke kjøpt badebleier til ettåringen - har ikke sjans til å få med mer, har allerede jukset litt og stappet varekurva på vogna med vanlige bleier :P så, får vi tak i badebleier (engangs) i Calpe? Vet de har på carrefour da vi kjøpte det i torrevieja for et halvt år siden, men jeg har ikke vært i calpe før og såvidt jeg finner på kartet er det ikke carrefour der (kun mercadona?)? 

Vi trenger også solbriller med sånn strikk rundt hodet... Er det butikker/kjøpesenter som selger sånt der? Vi skal ikke ha leiebil så må være i selve calpe.. Ikke barebare å få taxi med barnesete. Jeg kan bruke morgendagen på å kjøre totalt 4 timer til nabobyen for å kjøpe det der, men vil helst ikke :P

Anonymkode: 7a51e...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ha badebleier? Aldri brukt det jeg, synes det er veldig grisete med de badebleiene egentlig. Ang solbriller så vet jeg ikke, kanskje de har på flyplassen? Hvis ikke så hjelper det godt med en god solhatt også. Yngste min nektet plent å ha på solbriller, så hun klarte seg med solhatt med en god brem.

Anonymkode: eb656...6c5

Skrevet

Mye enklere med badebukse med strikk rundt bein og armer. 

Anonymkode: 53c5f...157

Skrevet

Tror kanskje ikke du finner til baby med strikk. Mange kiosker langs stranda som selger solbriller, men tror ikke de har til baby. Kan ikke huske at der var barneutstyrsbutikker heller. Tenkte ikke over om der var badebleier på Mercadona...vanlige bleier i hvert fall, hehe :)

Anonymkode: 31f9e...264

Skrevet

Uff kanskje jeg bare må kjøre og kjøpe sånne solbriller... Aner ikke om han vil bruke det, er bare redd solhatt ikke er nok nå når han er så aktiv og skal se på alt både høyt og lavt. Har kjøpt et par vanlige og en sånn UV-hatt i anledning finværet her i norge nå, så på det området tror jeg vi er dekket :P  

Har vurdert å kjøpe noen sånne badebukser, men redd jeg vil synes dét er mer grisete... Mini har plutselig begynt å bæsje så ofte (4-5 ganger om dagen istedenfor 1-2 som for noen uker siden) så føler det kanskje er bedre med bleier vi bare kan kaste etter bruk... Men får vi ikke tak i må vi jo nesten skaffe noe sånt.. Dét er forhåpentligvis noe vi får tak i der? :P finnes det barneutstyr/barneklærbutikk der?

Anonymkode: 7a51e...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...