Gå til innhold

Får stadig meldinger fra gutter og menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift og ikke interessert i noe "tull". Men stadig får jeg meldinger på face og insta og snap fra div mannfolk som flørter. Særlig i helgene. Vurderer å slette meg fra sosiale medier, men det er jo litt kjipt å måtte det.. 

Men er dette vanlig? 

Jeg driver ikke å skiftet profilbilder eller legger ut bilder av meg selv hele tiden, så det er sakt! 

Anonymkode: cb7b6...75f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette menn du ikke kjenner eller ikke vet hvem er?

Hvis det er menn du kjenner så er det jo bare å slette dem eller blokkere dem.

Hvis det er menn du ikke vet hvem er og ikke har noen felles venner med, da ville jeg prøvd å finne ut hvordan de har funnet deg. Er jo en del syke menn der ute som bl.a. legger ut nye eller gamle bilder av kvinner, som regel lettkledd/nakne og også skriver navn der :/

Anonymkode: 123c7...690

Skrevet

Stort sett folk jeg vet hvem er/kjente før; gamle flammer, skolekamerater, gifte kolleger fra jobb.. Synes det er så rart at de bare tar kontakt, ut av det blå.. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stort sett folk jeg vet hvem er/kjente før; gamle flammer, skolekamerater, gifte kolleger fra jobb.. Synes det er så rart at de bare tar kontakt, ut av det blå.. 

Da ville jeg bare svart at du er lykkelig med din mann og at de må finne andre å flørte med. Jeg kom forresten på at jeg har opplevd det samme, men er noen år siden. Da var det menn som akkurat var kommet ut av forhold eller som var i elendige forhold.

Kollegene ville jeg vært litt mer rund med, men likevel gjort det klart at du ikke er tilgjengelig. Usj, verst med de kollegene, synes jeg. Kanskje menn som har lyktes med jobb-utroskap tidligere?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg bare svart at du er lykkelig med din mann og at de må finne andre å flørte med. Jeg kom forresten på at jeg har opplevd det samme, men er noen år siden. Da var det menn som akkurat var kommet ut av forhold eller som var i elendige forhold.

Kollegene ville jeg vært litt mer rund med, men likevel gjort det klart at du ikke er tilgjengelig. Usj, verst med de kollegene, synes jeg. Kanskje menn som har lyktes med jobb-utroskap tidligere?

Flere av de vet jeg har vært utro flere ganger tidligere.. Leger.  Tror de er værst. Er vanskelig balanse mellom å ikke svare/svare kort/høflig og å avvise.. Vil ikke virke overlegen heller, de fleste kjenner jeg jo. De vet at jeg er gift.. 

Men hva er det med menn!? Hvorfor tar de seg denne friheten? 

Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk mot deg, men dersom du STADIG opplever slike henvendelser fra både gutter og menn (hvor gamle er guttene), så bør du kanskje tenke på hvordan du fremstår. Er du veldig flørtete, eller bare veldig utadvendt? En del hankjønn har en tendens til å misforstå all vennlighet eller uskyldig flørt og ta det som et tegn på at du bare drømmer om å få dem i køya. Mener ikke at du gjør noe feil, men at en spesiell type menn har det med å feiltolke signaler. Har opplevd slike henvendelser et par ganger selv i løpet av ca 10 år på Facebook. Da har det vært menn som har misforstått vennlighet, smil og småprat. 

Anonymkode: 6d9eb...847

Skrevet

Du har nok blitt registrert på datingside.

Anonymkode: c8500...47d

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har nok blitt registrert på datingside.

Går det an? Uten mitt samtykke? 

Skrevet

Enten så er du uimotståelig, eller så oppfører du deg på en måte som får dem til å tro det er OK å flørte med deg. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Går det an? Uten mitt samtykke? 

Selvsagt.

Skrevet
55 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Enten så er du uimotståelig, eller så oppfører du deg på en måte som får dem til å tro det er OK å flørte med deg. 

Holder en knapp på det første!!😂

Skrevet

Jeg tenker at du må kle på deg på bildene du legger ut. Evt : gratulerer du er heit! 

Anonymkode: 5d18e...27b

Skrevet

Hva med å legge ut et nytt profilbilde av der du og deg og mannen er sammen på bildet?:) Kanskje det kan fjerne litt av oppmerksomheten?

Anonymkode: 8b1d0...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...