Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg måtte gjøre det for et år siden, eggledere, livmor og livmorhals ble tatt. Jeg skulle også fortsette på p-pillene etter operasjonen for å hindre eggløsning (får store cyster og mye smerter), har nå gjort det kontinuerlig i ett år, på fredag var det plutselig tomt (ja, jeg vet, dårlig planlegging), fikk ikke handlet på lørdag heller for resepten var gått ut. Tar derfor en ukes pause nå. Og jeg har så "menssmerter", de er ikke like ille som før operasjonen, altså, men kjenner det. Så det jeg lurer på da er om dere andre som har gjort det samme har opplevd menssmerter i den tiden av syklusen mensen egentlig skulle vært, eller om jeg innbiller meg hele greia? Er forresten 27 år, om det har noe å si. Anonymkode: a221b...0c7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Jeg har opplevd menssmerter, men de er svært milde sammenlignet med det jeg hadde før. Jeg fjernet livmoren på grunn av endometriose og adenomyose; sistnevnte forekommer kun i livmor, men endometriosevev kan være spredd litt utover. Har en eggstokk og litt av livmorhalsen igjen. Anonymkode: c4ff1...b8a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd menssmerter, men de er svært milde sammenlignet med det jeg hadde før. Jeg fjernet livmoren på grunn av endometriose og adenomyose; sistnevnte forekommer kun i livmor, men endometriosevev kan være spredd litt utover. Har en eggstokk og litt av livmorhalsen igjen. Anonymkode: c4ff1...b8a Tusen takk for svar Ja, de er veldig milde i forhold, jeg merker det stort sett bare når jeg reiser meg opp eller setter meg ned. Godt å høre at andre har opplevd det samme, begynte å lure på om jeg var helt "hypokonder" her Anonymkode: a221b...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå