Gå til innhold

Sommerfest. Sort kjole?? Hvilke strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp

Anonymkode: 47798...d2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp

Anonymkode: 47798...d2b

Hadde brukt hudfarget strømper🤗

Anonymkode: 055ce...42b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde brukt hudfarget strømper🤗

Jeg også, hvis jeg var over 70år gammel....

ingen strømpebukser på sommerfest!

Anonymkode: 0f900...4ad

Skrevet

Jeg hadde også brukt hudfarget strømpebukse, men nå er jeg ei gammel dame på 38 år;) Og jeg driter i hva andre måtte mene, det kan være kaldt om sommeren i Norge! 

Anonymkode: 03732...f67

Skrevet

Har du bilde av kjolen?😊 Men uten å ha sett den sier jeg som de andre: ingen strømper. Bor du et sted hvor det blir kaldt, så ta hudfargede👍

Anonymkode: 81de5...eee

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde også brukt hudfarget strømpebukse, men nå er jeg ei gammel dame på 38 år;) Og jeg driter i hva andre måtte mene, det kan være kaldt om sommeren i Norge! 

Anonymkode: 03732...f67

Jeg er 44 og ville som sagt aldri tatt på med hudfargede strømpebukser. Hvis man må ha strømpebukser grunnet været ser dette MYE bedre ut enn gamlisstrøpebukser.

https://www.google.no/search?q=sommerkjole+med+strømpebukse&client=safari&hl=nb-no&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii3YCJrt3TAhWHZ1AKHQJ5BxIQ_AUICSgB&biw=375&bih=559#imgrc=ZM5fV5RKnJgySM:

Skrevet

Hva med fishnet strømper? Super hot😍

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også, hvis jeg var over 70år gammel....

ingen strømpebukser på sommerfest!

😂😂

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 44 og ville som sagt aldri tatt på med hudfargede strømpebukser. Hvis man må ha strømpebukser grunnet været ser dette MYE bedre ut enn gamlisstrøpebukser.

https://www.google.no/search?q=sommerkjole+med+strømpebukse&client=safari&hl=nb-no&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii3YCJrt3TAhWHZ1AKHQJ5BxIQ_AUICSgB&biw=375&bih=559#imgrc=ZM5fV5RKnJgySM:

Hehe.... gammel dame på 38 år. Herregud du er ung! 😃 jfg skrev hudfarget strømper. Mener altså disse gjennomsiktige strømpene om du virkelig må ha strømper😃

Skrevet

Hva med nettingstrømper? 

Anonymkode: 1ea11...3a2

Skrevet

Jeg ville ikke hatt sort kjole på sommerfest. Synes det er litt "tungt" til denne årstiden. 

Anonymkode: 4ad53...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...