Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Min datter på 12 har ingen hår undwr ar,ene, ikke nedentil heller. Ingen mens og fint litenutflod. Men ei i klassen har masse under armene. Min datter er jo vandt til ( at jeg/se at jeg ) barberer meg under ar,wnw....så i fjor sommer i bassenget... min dattet syntes set var såååå trasig forde jent hadde så mye hår..... Anonymkode: 84ab2...458
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Vet du hva du skulle ha fortalt din datter at hår er en naturlig ting som alle har/får. En 12 år gammel jente skall da ikke bli mobbet for noe så naturlig som hår! Skjerp deg som mor og forklar at det er slik det skall være! Anonymkode: 97283...934
sug lut Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Korrekturles, for guds skyld. Øynene mine blør. Utover det så mangler hun vel en god del kopper på et fullt servise om hun synes det er "trasig" at folk har hår.
*Miss Marple* Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Men stakkars liten da! For et hardt og brutalt møte med den virkelige verden! Så hensynsløse folk kan være, altså. Tenk å utsette gullungen din for livets harde realiteter på den måten. Noen tenker bare på seg selv Eller så var hi kommet litt langt ned i treliteren da hun skrev dette.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Tror du bør korrekturlese litt. Jeg tolket det dithen at hun syntes det var trasig at hun ikke selv har fått noe hår enda, at hun henger etter. Men ser at de andre svarer som i hun mente det var trasig at andre jenten hadde hår?? Anonymkode: 854cb...595
Mamma til 2 søte Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Du må oversette innlegget ditt så jeg skjønner hva du mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå