Gå til innhold

Noen strikkere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang begynt på et mønster/diagram, med hullmønster og så videre. Hver rad i diagrammet inneholder ulikt antall masker som skal strikkes, hvis dere skjønner? Spørsmålet mitt er; hva skal jeg gjøre med de maskene som blir "til overs" på slutten av omgangen, når det ikke er nok masker til å strikke en ny rapport? Annenhver omgang skal strikkes med bare rette masker, derfor har jeg lurt på om disse "tilovers-maskene" bare skal strikkes rette? 

I oppskriften står følgende: "hele diagrammet gjentas til omgangen er ferdig strikket. Legg merke til at begynnelsen og slutten av omgangen forflyttes i løpet av diagrammet for å unngå "hakk" i overgangen mellom omgangene". 

Hva tror dere? 

Anonymkode: 10ceb...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mønsteret er tilgjengelig på nettet er det lettere å svare når man ser det.

Anonymkode: 614ce...40d

Skrevet

Nesten umulig å si uten å se mønsteret. Men er det hullmønster er det gjerne noe øking og felling involvert?

Skrevet

Hjelper dette? 

Skrevet

IMG_0319.JPG

Skrevet

Det er øking og felling ja. Runding betyr kast. Og / og \ betyr felling til den ene eller andre siden. 

Skrevet (endret)

Du tenker på de svarte feltene?

det er masker som ikke eksisterer før du har økt eller etter at du har felt. Du skal bare konsentrere deg om de hvite feltene og hoppe over de svarte

Endret av carshoes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...