Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Skal prøve å fatte meg i korthet. Jeg har for flere år siden slitt en del psykisk på grunn av min barndom. Det endte med en del selvskading og at jeg var aggressiv. Har gått til behandling og er friskmeldt for flere år siden. Nå til saken, det er selvsagt veldig sårt for meg og mannen min pleier å bruke dette mot meg i krangler. Dersom han føler han ikke har overtak på meg så sier han at du er en psyko, du burde legges inn. De kommer til å ta fra deg sønnen din og legge deg inn. Dette sier han om jeg blir litt irritert. Tvert jeg " bjeffer " litt fordi han snakker stygt til meg eller sier ifra at noe ikke er okej. Virker som alt er en maktkamp for han. Og at dette er hans måte å ta makt over meg på. I dag ble jeg sint fordi han hevet stemmen foran barnet vårt. Og jeg sa at nå er det nok. Helt rolig. Hvorpå han roper fuck off. Og jeg da bjeffer at nå er det nok. Og da kommer dette. Det skjer i enhver krangel at han bruker dette mot meg om jeg viser følelser rett og slett. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Hat prøvd å snakke med han rolig. Og han ser hvor vondt det er for meg å høre. Men fortsette å bruke det. Fordi det setter meg helt utav spill. Virker som han sier dette for å få meg skikkelig forbannet og for så å kunne vri det hele over til at jeg ble sint osv osv. Når utgangspunktet var at det var han. Virker som jeg ikke har lov å reagerer som et vanlig menneske. For da er jeg psyko. Anonymkode: d8a62...edc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 du har en maktsyk mann som hersker over deg ved å vri og vrenge på fortiden din for å bruke den mot deg. i stede for å kunne diskutere sak. det er dessverre slik at eneste måten å endre på andre er ved å endre seg selv. du vet sikkert hva det er du må gjøre... Anonymkode: c3221...ed1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Denne mannen skal du ikke kaste bort mer tid på. Ja, det er en form for psykisk mishandling du lever med. Det er jo helt tydelig at mannen din gjør dette helt bevisst, og han gjør det for å såre deg, trykke deg ned og få deg til å gjøre som han vil. Slik kan du ikke leve! Og slik kan du ikke la barnet ditt leve med å måtte oppleve. Jeg synes du skal stole på deg selv nå. Du vet at dette ikke er riktig eller normalt. Og du vet også at dette ikke er noe du kan fortsette å leve med, for da risikerer du å begynne å slite mye psykisk igjen. Nå er følelsene dine helt normale og sunne - og det må du stole på og bruke for å komme deg unna ham. Kom deg unna ham, så fort som mulig. Bare bestem deg, dette går ikke lenger, planlegg livet ditt videre uten ham. Og ikke vent med det. Anonymkode: 3ed9e...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå