Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har lysebrunt hår med en anelse rødskjær. Alltid hatt enten min naturlige farge, eller mørkere (sjokolade..). Litt sånn men ikke helt Men nå ønsker jeg meg lysere hår. Er striping det som er mest aktuelt for meg? Tenkte noe sånt Anonymkode: cfc25...513
Tough Shit Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Herregud så fint hår du har! Don't touch it tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Tough Shit skrev: Herregud så fint hår du har! Don't touch it tenker jeg! Det er ikke meg da Anonymkode: cfc25...513
Tough Shit Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke meg da Anonymkode: cfc25...513 Åja Men du, striper er noe dritt å følge opp altså.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Ta med bildene til frisøren og si du vil ha det sånn. Med de stripene der trenger du ikke å vedlikeholde det så ofte. Jeg har min egen farge i bunn og så er det farget lysere ut i tuppene, kjempefornøyd Anonymkode: ce968...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå