Gå til innhold

Hvilke solbriller er hippe og kule nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke jeg kler noen solbriller og har bare billige i plast nå. 

Ønsker et par litt ordentlige, men hvilke ? 

Anbefalinger? Er rund i fjeset og nærmere 40 enn 30...

Anonymkode: d4784...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedsaklig "aviator"- modell. Unngå den fra Ray-Ban siden du er rund i ansiktet,  for de går langt ned på kinnene.

Anonymkode: 1029c...748

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hovedsaklig "aviator"- modell. Unngå den fra Ray-Ban siden du er rund i ansiktet,  for de går langt ned på kinnene.

Pilot er det mange år siden var "hipt". 

Runde briller er noe av det"alle" vil ha nå, men de fleste av dem blir ikke fine når du har et rundt ansikt. Gå til en optiker å få hjelp, da får du mye hjelp til å finne noe som passer akkurat ditt ansikt. 

Anonymkode: b1a1b...924

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Pilot er det mange år siden var "hipt". 

Runde briller er noe av det"alle" vil ha nå, men de fleste av dem blir ikke fine når du har et rundt ansikt. Gå til en optiker å få hjelp, da får du mye hjelp til å finne noe som passer akkurat ditt ansikt. 

Helt uenig- kommer rett fra London nå og alle der har aviator-modellen.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt uenig- kommer rett fra London nå og alle der har aviator-modellen.

Ok. Den selger nesten ikke i Norge nå,  det er 4-5 år siden dem solgte mye i Norge og jeg ser heller ikke mange bruke den. 

Skrevet

Jeg mente ikke å begynne noen krangel her, bare å gi innspill til hva moteriktige solbriller til et rundt ansikt.

Trekker meg baklengs ut av forumet igjen ..

Skrevet

Jeg bruker pilotbriller og liker det. Bryr meg ikke om hva som er in, jeg føler meg fin med dem 😊 Jeg har avlangt ansikt da

Anonymkode: 90ea6...1ab

Skrevet

Satt å så på zalando i dag på solbriller. Fikk litt inntrykk av at runde briller og sommerfuglform er en greie i år. 

Anonymkode: 6b4ae...e3a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Den selger nesten ikke i Norge nå,  det er 4-5 år siden dem solgte mye i Norge og jeg ser heller ikke mange bruke den. 

Aviator går aldri av moten. Heller ikke klassiske wayfarer. Vil anbefale HI å ta en runde hos optikere og prøve ulike modeller. Greit å kjøpe plast-ræl hvis man skal ha type døgnflue som er in akkurat nå. Men om man skal ha en skikkelig brille, som koster litt, så bør man heller investere i noe som passer ansiktsformen, uavhengig om det er siste mote eller ei. 

Anonymkode: c39fb...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...