Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Synes ikke jeg kler noen solbriller og har bare billige i plast nå. Ønsker et par litt ordentlige, men hvilke ? Anbefalinger? Er rund i fjeset og nærmere 40 enn 30... Anonymkode: d4784...6d9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Hovedsaklig "aviator"- modell. Unngå den fra Ray-Ban siden du er rund i ansiktet, for de går langt ned på kinnene. Anonymkode: 1029c...748
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hovedsaklig "aviator"- modell. Unngå den fra Ray-Ban siden du er rund i ansiktet, for de går langt ned på kinnene. Anonymkode: 1029c...748 Pilot er det mange år siden var "hipt". Runde briller er noe av det"alle" vil ha nå, men de fleste av dem blir ikke fine når du har et rundt ansikt. Gå til en optiker å få hjelp, da får du mye hjelp til å finne noe som passer akkurat ditt ansikt. Anonymkode: b1a1b...924
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Pilot er det mange år siden var "hipt". Runde briller er noe av det"alle" vil ha nå, men de fleste av dem blir ikke fine når du har et rundt ansikt. Gå til en optiker å få hjelp, da får du mye hjelp til å finne noe som passer akkurat ditt ansikt. Anonymkode: b1a1b...924 Helt uenig- kommer rett fra London nå og alle der har aviator-modellen. Anonymkode: 1029c...748
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Helt uenig- kommer rett fra London nå og alle der har aviator-modellen. Anonymkode: 1029c...748 Ok. Den selger nesten ikke i Norge nå, det er 4-5 år siden dem solgte mye i Norge og jeg ser heller ikke mange bruke den. Anonymkode: b1a1b...924
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Jeg mente ikke å begynne noen krangel her, bare å gi innspill til hva moteriktige solbriller til et rundt ansikt. Trekker meg baklengs ut av forumet igjen .. Anonymkode: 1029c...748
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Jeg bruker pilotbriller og liker det. Bryr meg ikke om hva som er in, jeg føler meg fin med dem 😊 Jeg har avlangt ansikt da Anonymkode: 90ea6...1ab
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Satt å så på zalando i dag på solbriller. Fikk litt inntrykk av at runde briller og sommerfuglform er en greie i år. Anonymkode: 6b4ae...e3a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok. Den selger nesten ikke i Norge nå, det er 4-5 år siden dem solgte mye i Norge og jeg ser heller ikke mange bruke den. Anonymkode: b1a1b...924 Aviator går aldri av moten. Heller ikke klassiske wayfarer. Vil anbefale HI å ta en runde hos optikere og prøve ulike modeller. Greit å kjøpe plast-ræl hvis man skal ha type døgnflue som er in akkurat nå. Men om man skal ha en skikkelig brille, som koster litt, så bør man heller investere i noe som passer ansiktsformen, uavhengig om det er siste mote eller ei. Anonymkode: c39fb...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå