Gå til innhold

Er du en "solskinns-dranker"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på spissen. Jeg er ingen fyllik. 

Men så fort sola kommer så tar jeg meg ett glass hvitvin på terrassen. 

Når som helst på døgnet såfremt jeg ikke skal noe. 

Mitt første hvitvinsglass i år nytes i dette øyeblikk mens ungene leker med såpebobler. 

Så utrolig deilig. 

Og jeg presiserer, det blir bare ett glass OG mannen er hjemme. 

Og tilhører du edrufanden her inne, drit i å kommentere. Jeg nyter glasset mitt uansett. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. 

Men hvorfor trenger du å forsvare valget ditt? Og ikke minst ramse opp alt som liksom gjør det bedre?

Nyt glasset ditt uten å tenke så mye på hva andre mener. 

Anonymkode: cf2d3...54f

Skrevet

Såfremt alt ligger til rette for det, hvorfor ikke 😁 

Anonymkode: 8d8ae...40b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok. 

Men hvorfor trenger du å forsvare valget ditt? Og ikke minst ramse opp alt som liksom gjør det bedre?

Nyt glasset ditt uten å tenke så mye på hva andre mener. 

Anonymkode: cf2d3...54f

Fordi jeg vet at enkelte her inne (mulig du er en av de) ville konkludert med at jeg drikker hele flaska og at jeg er alene med ungene. 

Spørsmålet jeg hadde er i overskriften. Og det klarte du ikke svare på en gang. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg vet at enkelte her inne (mulig du er en av de) ville konkludert med at jeg drikker hele flaska og at jeg er alene med ungene. 

Spørsmålet jeg hadde er i overskriften. Og det klarte du ikke svare på en gang. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Og så da? Hva om ALLE her inne, meg iberegnet tror at du drikker hele flaska? En anonym fremmed på et forum? Hva så? Hvorfor bryr du deg?

og ja, jeg tar meg gjerne et glass vin på lørdagen. Uavhengig av været, faktisk. Men siden jeg som regel skal ut og kjøre i løpet av dagen må jeg vente til kvelden. 

Anonymkode: cf2d3...54f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og så da? Hva om ALLE her inne, meg iberegnet tror at du drikker hele flaska? En anonym fremmed på et forum? Hva så? Hvorfor bryr du deg?

og ja, jeg tar meg gjerne et glass vin på lørdagen. Uavhengig av været, faktisk. Men siden jeg som regel skal ut og kjøre i løpet av dagen må jeg vente til kvelden. 

Anonymkode: cf2d3...54f

Tror du med hell kunne tatt det glasset nå jeg. 😁

Anonymkode: dc75a...2d0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror du med hell kunne tatt det glasset nå jeg. 😁

Anonymkode: dc75a...2d0

Hvorfor det? Så du vet at andre mødre også drikker midt på dagen 😂ærlig talt, om deg er så big deal bør du nok ta deg noen glass i vinterhalvåret også. De fleste driter faktisk i hva du gjør 😝

jeg skal kjøre bil senere, du fikk kanskje ikke med deg det? Der setter i hvertfall jeg grensen for når jeg drikker. Men du som er så sprø at du drikker midt på en lørdag tar vel ikke det så nøye, kanskje 😉

Anonymkode: cf2d3...54f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Så du vet at andre mødre også drikker midt på dagen 😂ærlig talt, om deg er så big deal bør du nok ta deg noen glass i vinterhalvåret også. De fleste driter faktisk i hva du gjør 😝

jeg skal kjøre bil senere, du fikk kanskje ikke med deg det? Der setter i hvertfall jeg grensen for når jeg drikker. Men du som er så sprø at du drikker midt på en lørdag tar vel ikke det så nøye, kanskje 😉

Anonymkode: cf2d3...54f

Huff så sur du er. 

Du ødelegger rent den god stemningen. 

Du forsto kanskje ikke at jeg ikle mente du skulle fyllekjøre men at nedovermunnen din kanskje muligens ville peke litt mer oppover OM du tok deg et glass. 

Ingen som liker sure kjerringer. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Skrevet

Jeg også synes det er fantastisk å ta seg et glass i solveggen🥂☀️Sola gjør meg rett og slett lykkelig😊

Skal straks ut og hente ungene, så har ikke tatt noe enda, selv om jeg gjerne skulle gjort det😉 så blir det en øl til grillingen i ettermiddag. 

(Drakk forresten litt rosa i solveggen i går kveld også😉)

og til alle dere som synes det er helt kriiise og drikke foran barna, og tror jeg er alkoholiker: på vinteren går jeg gjerne månedsvis uten å ta så mye som et glass. Og full blir jeg bare når barna ikke er til stede.

Anonymkode: 59f28...3e2

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff så sur du er. 

Du ødelegger rent den god stemningen. 

Du forsto kanskje ikke at jeg ikle mente du skulle fyllekjøre men at nedovermunnen din kanskje muligens ville peke litt mer oppover OM du tok deg et glass. 

Ingen som liker sure kjerringer. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Huff, sorry, det ble bare litt komisk med at du først skrev den overskriften og så brukte nesten hele innlegget på å forsikre oss om at du ikke drikker ofte, ikke mye, ikke når du er alene med barna osv. 

Nyt glasset og sommerfølelsen, det er deg helt sikkert vel unt ☀️🍷☀️

Anonymkode: cf2d3...54f

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og til alle dere som synes det er helt kriiise og drikke foran barna, og tror jeg er alkoholiker: på vinteren går jeg gjerne månedsvis uten å ta så mye som et glass. Og full blir jeg bare når barna ikke er til stede.

Det er så merkelig at du som er redd for å bli kalt umoralsk indirekte må kalle folk som drikker om vinteren umoralske..

Det er mest DU som er redd for å være alkoholiker. Jeg drikker sikkert mye mer enn deg i løpet av et år, men er ikke redd for at noen mener jeg er alkoholisert

 

Anonymkode: afa58...591

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff så sur du er. 

Du ødelegger rent den god stemningen. 

Du forsto kanskje ikke at jeg ikle mente du skulle fyllekjøre men at nedovermunnen din kanskje muligens ville peke litt mer oppover OM du tok deg et glass. 

Ingen som liker sure kjerringer. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Oisann. Men no snøvler du så mykje at eg mistenker heile flaska forsvann....

Anonymkode: f14bf...d34

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor det er blitt en ting ut av å drikke alkohol??? Hvorfor må det kommenteres, fortelles om, taes bilde av osv??? På some er det kun bilder av ølglass , vinglass på fredager og lørdager. 

Jeg er ikke i mot alkohol tvert i mot har jeg hatt perioder hvor jeg har drikket mer en gjennomsnittet. Aldri har jeg annonsert det eller prøvd å rettferdiggjøre mine valg til en hel haug med fremmede. Hvorfor er dette blitt en ting ? Hvorfor kan ikke du kose deg med vinen din og nyte dagen uten en trang til å proklamere det for en haug av fremmede?

Anonymkode: 8be99...a36

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg vet at enkelte her inne (mulig du er en av de) ville konkludert med at jeg drikker hele flaska og at jeg er alene med ungene. 

Spørsmålet jeg hadde er i overskriften. Og det klarte du ikke svare på en gang. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Haha, skjønner godt at du forsvarer valget ditt før noen finner noe å pirke på. Selv spurte jeg en gang når vinmonopolet åpnet, og fikk kjeft fordi jeg var en fyllikk siden jeg skulle handle alkohol på morgenen, at det var bra at det ikke åpnet så tidlig når jeg ikke kunne vente medå få tak i alkohol til senere på dagen :legrine: Det er noen gærne og grinete damer her inne (det kom jo et godt eksemplar nå i tråden din). Blås i de og kos deg med vinglasset :)  

Anonymkode: 081fc...0a2

Skrevet

Jeg er alene med preteens og en tenåring så blir her drikkes det sjeldent fordi jeg nesten konstant kjører noen hit og dit 😅

Men synes det hørtes veldig koselig ut med et glass i solveggen 😊

Anonymkode: 10e81...9bb

Skrevet

Frister aldri å drikke på dagtid, annet enn evt til lunsj om man er på ferie.

Anonymkode: 1fbae...641

Skrevet

Så koselig at du kan gjøre det, jeg kunne ikke gjort det siden jeg personlig ikke liker og drikke på dagtid og heller ikke med barna rundt meg.

Men kos deg i solen🌞😁

Skrevet

Jeg får lyst på øl med én gang det er sol og deilig ute. Jeg får lyst til å drikke allerede til frokost. Så jeg gleder meg glugg til festivaler til sommeren 😃 Nå som det ikke er festival, og barn hjemme, så er det gjerne kjøring hit eller dit. Så fremt det ikke er det, så tar jeg gjerne en øl i løpet av dagen. Uansett om det er helg eller hverdag. Dog, i hverdagen venter jeg til sen ettermiddag/ kveld. 

Anonymkode: 84872...024

Skrevet

Jeg er skikkelig gæærn og kunne funnet på å ta to glass vin også - til og med i vinterhalvåret. Vet det er skikkelig sprøtt! 😱😜 Heldigvis er ikke mannen en drukkenbolt som meg, så har alltid noen som kan kjøre 😀

Anonymkode: 0cc28...283

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Satt på spissen. Jeg er ingen fyllik. 

Men så fort sola kommer så tar jeg meg ett glass hvitvin på terrassen. 

Når som helst på døgnet såfremt jeg ikke skal noe. 

Mitt første hvitvinsglass i år nytes i dette øyeblikk mens ungene leker med såpebobler. 

Så utrolig deilig. 

Og jeg presiserer, det blir bare ett glass OG mannen er hjemme. 

Og tilhører du edrufanden her inne, drit i å kommentere. Jeg nyter glasset mitt uansett. 😊

Anonymkode: dc75a...2d0

Samme her! Øl i solskinn er så godt!!:D

Anonymkode: 02565...778

Skrevet

Men hvorfor skriver du "dranker" i overskriften?

Anonymkode: f2c5e...795

Skrevet

Nei. Jeg drikker svært sjelden (fordi jeg ofte blir kalt ut på jobb og liker ikke effekten av alkohol) og aldri rundt barna på dagtid.

Anonymkode: b0de0...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...