Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er 46 år med en ganske normal hud etter alderen. Noen små rynker er det blitt, men ellers sunn og god hud. Om vinteren bruker jeg CC krem fra Biotherm, men den blir for lys nå når jeg får farge. Jeg har likevel lyst til å jevne huden litt uten at behovet for heldekkende fondation er nødvendig. Hva bruker dere som har greie på slikt? Anonymkode: 0394b...ea8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Jeg bruker mineralpudder fra Jane Iredale, den dekker lett og føles ikke som en maske på huden Anonymkode: 74f04...5af
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker mineralpudder fra Jane Iredale, den dekker lett og føles ikke som en maske på huden Anonymkode: 74f04...5af Hva har du under øynene og nesevingene? Jeg har litt rødhet i huden og ringer under øynene så ser så rar ut med pudder ellers i ansiktet. Anonymkode: 90631...aae
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har du under øynene og nesevingene? Jeg har litt rødhet i huden og ringer under øynene så ser så rar ut med pudder ellers i ansiktet. Anonymkode: 90631...aae Rundt nesevingene og under øynene har jeg consealer/highlighter, tar det på før mineralpudderet de dagene det trengs. Jeg bruker veldig lite sminke, er vel bare disse to produktene jeg bruker til vanlig, og leppepomade Anonymkode: 74f04...5af
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 Jeg bruker en solkrem fra Klairs som demper rødhet i huden. Over det ett lett lag med bb krem fra samme merke. Så litt solpudder og det er det. Synes mineralsminke/pudder blir for tett på sommeren. Anonymkode: 8d16f...034
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 jeg bruker denne; http://www.thebodyshop.no/all-in-one-bb-cream-1770.html er 48 år og har trolig samme hud som deg, HI Anonymkode: 4e201...f2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er 45. Har brukt Bio oil i noen mnd og har fått en jevn hudtone, og nå som jeg har fått litt farge bruker jeg kun den og en lett primer. Concealer under øynene og litt under brynene. Anonymkode: 229d5...e69
Jenny-penny Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Concealer fra Esteè Lauder, Bb cream fra Bodyshop og ett lett pudder fra Dior til hverdags. Har ett litt mørkere pudder til vår/sommer enn ellers i året. Og litt blush. Slenger på litt highlighter eller bronzer fra Dior om jeg skal ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå