Gå til innhold

Hvordan pleier rugetiden å være, sånn kroppsmessig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mitt første forsøk og jeg er på rugedag 5 nå. Har endel murringer i mage og rygg, nesten som mensen? Og jeg tror også at jeg er hormonell, tar lett til tårene og er liksom mer sint og trøtt? Samtidig er jeg plutselig mer energisk og godt humør🤔

Kan det være at alt bare er bivirkninger på lutinus? Jeg vil jo ikke ha mensen..

Anonymkode: 0813c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen uker er jeg i samme situasjon 😁 håper noen svarer deg, for jeg kommer garantert til å lure på det samme! Massssse lykke til!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så kan du få alle graviditetssymptomer i boken av progesterontilskuddet du tar (Lutinus i ditt tilfelle). Så viktig ikke å la seg lure og bli for forhåpningsfull, men ikke gi opp håpet heller :) Hver rugeperiode har jeg hatt samme symptomer som du beskriver: murringer og stikkinger i mage og rygg og ekstremt hormonell. I tillegg veeeldig trøtt og sliten. Alt uansett som jeg har blitt gravid eller ikke. Har hørt noen som har sagt at de har fått ømme bryster i rugeperioden også. 

Masse lykke til! Ikke så lenge til du kan teste, håper det går din vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, er nå på rugedag 7 og har de siste dagene også fått ømme bryst, noe som også er vanlig for meg før mens. Vanskelig å vite hva det er, om det er mens eller lutinus🤔Blir totalt gal av denne ventingen😏

Når kan man egentlig begynne å teste?🙄😁

Anonymkode: 0813c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at jeg har pms😒Kan det også være hormonellstyrt, altså komme av lutinus? Jeg føler liksom at mensen er på vei😣Jeg er lettere stresset nå, blir helt gal av dette, av å vente og vite hva som skjer!

Anonymkode: 0813c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føles kjent ut! Jeg har også fått skikkelig PMS sånn ca fra RD 6 omtrent hver gang! Helt jævlig, har blitt et troll som sier stygge ting jeg ikke mener før jeg klarer å stoppe meg selv 😡

Jeg har tenkt at det er en kombinasjon av hormonene + at det er en sinnsykt stressende fase av forsøket når man vet at test dato nærmer seg! Krysser fingrene for deg 💞

Noen tester jo veldig tidlig, men er jo så kjipt å få negativ test og være usikker på om det er riktig. Hvis du venter til RD 12 er du nok helt trygg, men de fleste tester positivt hvertfall RD 10 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, forhåpentligvis er det litinusen som tuller meg og gir meg mensen"følelse".. Det er uansett litt tidlig å få mensen ennå, men alt i kroppen er tullet til, og mensen er litt ustabil..

Jeg blir bare gal og tenker på dette hele tiden, driver å kjenner etter på kroppen hele tiden og prøver å tolke alt🙄Samtidig kjenner jeg at akkurat nå vil jeg ikke ha mannen nær, føler nesten ut som om jeg ikke liker han😳Det er et vanlig pms-tegn for meg🙈Ellers av tiden elsker jeg han himmelhøyt😉

Anonymkode: 0813c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...