Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Mannen min, som ikke er noen spesielt god mann, kommer til å være utro. Jeg har lenge hatt en mistanke og fikk den bekreftet på Facebook i kveld. Han har avtalt å møte en dame som har sendt han noen bilder. Jeg så dette kjapt på Messenger, og holdt på å få sjokk. Nå vokter han telefonen som en hauk, noe han ellers aldri gjør. Han er en vanskelig mann som jeg ikke er spesielt glad i, men jeg ønsker å holde sammen for barnas skyld. Hvordan skal jeg løse dette slik at han kutter kontakten med denne damen? Blir så glad for svar. Anonymkode: b3cc1...8de
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Du får ham ikke til å gjøre noe han ikke selv vil. Så enkelt og vanskelig. Det å være sammen "for barnas skyld" i et dysfunksjonelt forhold med en "ikke spesielt god mann" og "en vanskelig mann", det tror jeg ofte blir det motsatte av "for barnas skyld", dessverre. "Jeg vet du er utro/planlegger utroskap - nei, jeg har ikke tenkt å fortelle hvordan jeg vet, jeg vet og du vet at det er sant - jeg bestiller time til familievernkontoret mandag til oss og forventer at du blir med om du ønsker å beholde familien din. Om du ikke holder deg unna all utroskap og blir med i parterapi så gjør jeg timen om til meklingstime - gi meg beskjed innen søndag kveld om du ønsker parterapi for å reparere forholdet, eller om du ønsker mekling for separasjon". Ikke gå på akkord med deg selv i et forhold som vil få deg til å miste deg selv! Om du selv er åpen for et åpent forhold hvor også du kan skaffe deg en elsker, da kanskje du kan overleve et så dårlig forhold til mannen, men ellers tviler jeg på at du greier det uten selv å bli ødelagt. Anonymkode: 28188...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Du tar ikke hensyn til barna ved å bli i et sånt forhold. Du tar hensyn til barna hvis du finner fram selvrespekten din og går. Anonymkode: ef6de...578
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 For en dust!!! Vet det er vanlig å gå❤️ Hvor gamle er barna? Anonymkode: fe844...e94
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Herregud. Jeg skal være den første til å si at man ikke må gi opp for lett. Men altså, ærlig talt! Å klamre seg til en redningsplanke er én ting. Men du klamrer deg til en dregg... Anonymkode: d143c...915
Kira Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Tråden er moderert. Begrunnelse: * Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Kira, moderator
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 På 6.5.2017 den 0.33, Anonym bruker skrev: Mannen min, som ikke er noen spesielt god mann, kommer til å være utro. Jeg har lenge hatt en mistanke og fikk den bekreftet på Facebook i kveld. Han har avtalt å møte en dame som har sendt han noen bilder. Jeg så dette kjapt på Messenger, og holdt på å få sjokk. Nå vokter han telefonen som en hauk, noe han ellers aldri gjør. Han er en vanskelig mann som jeg ikke er spesielt glad i, men jeg ønsker å holde sammen for barnas skyld. Hvordan skal jeg løse dette slik at han kutter kontakten med denne damen? Blir så glad for svar. Anonymkode: b3cc1...8de Gå rett på sak. Anonymkode: 53638...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå