Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Babyen begynte for 3 uker siden å bli stuptrøtt kl 20 hver kveld. Da har det endt med at jeg har etter kveldsstellet gått å lagt meg med han å ammet. Eneste "problemet" er at da henger han fast i puppen og meg til ca midnatt før han sovner skikkelig. Da legger jeg han over i hans egen seng. Det som er litt kjipt er at jeg må ligge hver eneste kveld fra kl 20 inne på vårt soverom i mørket. Jeg kan ikke gå fra han fordi da hyler han. Ikke kan jeg legge han i vugga i stua eller ha han i stua fordi han orker ikke lyd eller lys. Jeg har større barn jeg gjerne skulle ha sagt natta til og fått litt tid med på kvelden. Pappa funker ikke da det kun er meg babyen vil ha på kvelden. Er så lei av å ligge våken på dette soverommet kveld etter kveld. Men det er vel bare noe man må Gjøre....redd for å skape rutiner dom gjør at leggingen blir umulig i fremtiden. Han kan jo ikke sove med puppen i all fremtid. Noen tips til legging? Anonymkode: 8063f...bca
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Veldig vanlig at så små babyer er avhengig av nærhet og pupp. De sovner som oftest bedre etterhvert som de blir noen mnd eldre. Jeg måtte lure meg saaaaaakte vekk fra babyen for at hun ikke skulle våkne. Lot det være varmt i senga hennes og la henne saaaaakte forsiiiiiiiktig over i hennes seng (med pledd rundt seg) etter at jeg så hun hadde sovnet på puppen. Gi det tid. Be mannen legge de andre barna i denne perioden. Anonymkode: 9a92f...259
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig vanlig at så små babyer er avhengig av nærhet og pupp. De sovner som oftest bedre etterhvert som de blir noen mnd eldre. Jeg måtte lure meg saaaaaakte vekk fra babyen for at hun ikke skulle våkne. Lot det være varmt i senga hennes og la henne saaaaakte forsiiiiiiiktig over i hennes seng (med pledd rundt seg) etter at jeg så hun hadde sovnet på puppen. Gi det tid. Be mannen legge de andre barna i denne perioden. Anonymkode: 9a92f...259 Ja regner med det kan ta tid. De andre to sovnet av seg selv tidlig så jeg har vært litt bortskjemt. Synes det bare er litt kjipt å gå glipp av hele kvelden når vi først har tid sammen. Barna mine er så store at de ikke legges lenger men jeg har alltid pleid å sitte litt på sengekanten å snakke med de før de sovnet(de er 11 og 13 år). Så får litt dårlig samvittighet for at den rutinen er vanskelig for meg å gjennomføre. Jeg vipper baby opp i egen seng kl 24 og da sovner han til kl 3 og da kommer han over til oss igjen og får pupp og sover til kl 8 (ammer i halvsøvne et par ganger på morgenkvisten). H.i Anonymkode: 8063f...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå